G: Pidätkö vartalostasi?
Kuvaile sitä ja lisää myös ikäsi.
Aloitan.
Mä olen n. 167 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 67 kg. Yleensä en painoani tiedä, mutta nyt olen raskaana ja sitä seurataan neuvolassa.
Olen vartaloltani mallia tiimalasi, leveä lantio, kapea vyötärö ja leveät hartiat. Rinnat mulla on "normaalitilassa" pienehköt, mutta todella kauniit, kiinteät ja hyvänmuotoiset. Mulla on iso takapuoli ja paksut reidet, joista pidän paljon. Käsivarret, pohkeet ja nilkat ovat sirot.
Olen 30-vuotias. Pidän vartalostani todella paljon. Näytän todella hyvältä alasti!
Kommentit (18)
Tosin KUN saan karistettua 18 kiloa, mulla on hyvänmallinen vartalo, myös mallia tiimalasi.
kahden lapsen jälkeen kauniit ja kiinteät rintani ovat muisto vain..Ovat normaalisti c-kupia. Olen 173 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 61 kiloa, tarkoituksena olisi laihduttaa n 5-7 kiloa niin että reiteni eivät koskettaisi toisiaan :p
mutta vatsa on hyvin palautunut ja käsivarret ovat laihat mutta lihaksikkaat. Ylävartaloni on varmasti taas kaunis kunhan lopetan imetyksen ja alavaraloni tarvitsee vähän muokkausta jonka jälkeen taas kehtaan rannalle bikineissä :) Minulla on aika leveät hartiat ja kapea lantio mutta hyvin korkea vyötärö ja ihan tavis perä ja reidet. Todella haasteellinen muoto jos haluaa näyttää hyvältä esim juhlavaatteissa..
Toisaalta, mieheni mielestä olen kaunein maailmassa ja se riittää pitkälle :)
kahden lapsen jälkeen kauniit ja kiinteät rintani ovat muisto vain..Ovat normaalisti c-kupia. Olen 173 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 61 kiloa, tarkoituksena olisi laihduttaa n 5-7 kiloa niin että reiteni eivät koskettaisi toisiaan :p
mutta vatsa on hyvin palautunut ja käsivarret ovat laihat mutta lihaksikkaat. Ylävartaloni on varmasti taas kaunis kunhan lopetan imetyksen ja alavaraloni tarvitsee vähän muokkausta jonka jälkeen taas kehtaan rannalle bikineissä :) Minulla on aika leveät hartiat ja kapea lantio mutta hyvin korkea vyötärö ja ihan tavis perä ja reidet. Todella haasteellinen muoto jos haluaa näyttää hyvältä esim juhlavaatteissa..
Toisaalta, mieheni mielestä olen kaunein maailmassa ja se riittää pitkälle :)
Niin ja olen 21 vuotta
Liikunnan ansiosta kroppa on hyvässä kunnossa, se on kiinteämpi kuin parikymppisenä (täytän 36 v).
Lapsia on kolme ja olen tosi tyytyväinen että voin huoletta käyttää bikineitä ja näytän hyvältä;)
Pituus 160 cm, paino 55 kg. Melko tasapaksu, ei juurikaan erottuvaa vyötäröä. Kiinteät rinnat, kiva peppu, kauniit jalat. Lihaksia, mutta myös rasvaa vyötäröllä. Sen kun saisi pois olisin todella tyytyväinen.
eikä tyhjät nahkapussit (mulla B-kuppi). Ei muuta kun jumppaamaan naiset ;)
T. 7
Olen 165 cm ja 56 kg, kroppani on isoja rintoja lukuunottamatta aika sporttinen eli hartiat hitusen leveämmät kuin lantio, takapuoli saa jatkuvasti kehuja kun on niin pieni mutta timmi, raajat on hoikat ja jäntevät, lihaksia näkyy sopivasti. Eli muotoja on juuri oikeissa paikoissa. Vatsassa kaksi raskautta hieman vielä näkyvät, jos saan painoa alas vielä 1-2 kg sekin lähtee ja vatsalihakset näkyvät vielä paremmin. Kaiken kruunaa kauniit sääret, mun paras osa!
Olen minä kyllä tehnyt työtäkin tämän eteen:)
Olen 34v ja lapsia 3kpl. 165cm/63kg. Olen läski perseinen ja selluliittiä hirveästi jokapaikassa, koko kroppa on löllyvä ja tissit tosi pienet. Olen päärynä, ruma sellainen. Mieskään ei tykkää ja kommentoi tuota painoa ja sellua joka päivä :-(
Jos niitä mittoja pitää laittaa?
T. 7
Pituus 168cm ja paino nyt 71kg, tarkotus tiputtaa 5 kiloa. Mulla on hyvä kroppa sitten, kun sen muutaman kilon saa pois.. Alavartalo on kokoa isompi kuin ylävartalo, paksut reidet ja hyvä pyöreä pylly, kapea vyötärö ja kiinteät pienet rinnat. Tykkään kyllä, mutta en juuri nyt niin paljon kuin voisin. Ikä on 26v.
Olen 173 cm, noin 62 kg. Mulla on erityisen nätit varpaat, niitä ihailen saunassa :D Raskausarpia on vaan törkeesti ja imetys on tehnyt tehtävänsä :P
olen todella sopusuhtainen atleetti. en voi syyttää raskauksia ja imetyksiä kropan pilaamisesta, sillä olen edelleen hyvässä ja kiinteässä kunnossa.
tissit vois olla vähän isommat.
miten sitä nyt sit kuvailis? No se jaksaa mun kanssa koko päivän, sen kanssa pystyn tekemään kotityöt, käymään lenkillä ja metsäretkellä, istumaan kahvilassa ja taidenäyttelyssä ja töissä se pitä mua ryhdissäni tietokoneen ääressä koko päivän. Uskollinen kaveri...
Olen 110 kg, takapuoli on iso, reidet on paksut ja vatsa roikkuu. Vyötärö löytyy, mutta rinnat ovat surkean pienet ylipainosta huolimatta. Käsivarsissa on vähän löllöä, mutta ei pahasti. Kasvot ovat kauniit, mutta leukoja on noin puolitoista :P Olen sinut vartaloni kanssa, samoin mieheni pitää minua kauniina ja haluttavana. :)
miten sitä nyt sit kuvailis? No se jaksaa mun kanssa koko päivän, sen kanssa pystyn tekemään kotityöt, käymään lenkillä ja metsäretkellä, istumaan kahvilassa ja taidenäyttelyssä ja töissä se pitä mua ryhdissäni tietokoneen ääressä koko päivän. Uskollinen kaveri...
mukavaa kevättä sinulle:)
mutta rakastan ihoani. Olen yksi niistä onnekkaista joilla ei koskaan ole ollut minkäänlaisia iho-ongelmia. Ihoni on hyvin vaalea, sileä ja hehkuva koko kropassa, paitsi mitä nyt pyllyn alla on selluliittia ja vatsassa pari raskausarpea rankan laihtumisen seurauksena.
Vartaloni muoto ei vaan ole kaunis. Siinä on kauniita kohtia, mutta kokonaisuutena se on kyllä ruma. Olen pömppömahainen tiimalasi, eli edestä tiimalasi ja sivulta pömppö. Laiha läski. Ainoat mahdolliset urheilulajit mulle ovat kävely ja uinti terveydellisistä syistä (rappeumia, skolioosia, reumaa).
Kivuista ja epämukavuudesta huolimatta kroppani toimii tarpeeksi hyvin jotta selviän arkielämästä ilman mitään apuvälineitä. Voin vielä toistaiseksi kävellä kohtuullisen pitkiä matkoja, vaikken voikaan juosta. Pömppövatsani alla on mainio ruuansulatussysteemi joka ei juuri häiriköi vaan toimii niin kuin pitääkin, ja allisissa käsivarsissani on vielä toistaiseksi tarpeeksi voimaa nostella siskon ihanaa pikkulasta :)
mitat 177/68 ja pitkäraajainen, aika tiimalasikin riippuen mahan koosta ;). Lihasta löytyy sitäkin sopivasti. Tyypillisin kommentti on "komea nainen".
Nyt juuri on pässyt pari liikakiloa (mahaan!) ja ne pitää saada pois. Rinnat eivät ole häävit (miten voikin A-kuppi roikkua?!), mutta menettelee.
Olen 163cm ja 52kg. Pian 25v.
Olen.. hmm.. lanteikas? Ja hieman omena-päärynämallinen.
Kaikki ylimääräinen kadottaa pehvan ja vyötärön muodon.
Rinnat ja peppu on sopivan kokoiset, jalat on varsinkin pohkeista kivan muotoiset.
Kroppa on oikein hyvä vaikka itse sanonkin, pelkäsin etten saa sitä tähän kuntoon lapsen jälkeen.