Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuukautissuojasi? Halutessasi kerro miksi juuri se?

Vierailija
12.04.2011 |

Kuukuppi (Mooncup ja Lunette) yhdistettynä pikkuhousunsuojaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi, aina. Siteet aiheuttavat ihottumaa ja nukun alasti.

Vierailija
2/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten kokeile kuppia, senkin kanssa voi nukkua alasti?

Tamponi, aina. Siteet aiheuttavat ihottumaa ja nukun alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ei tunnu mukavilta eikä helpolta.

Vierailija
4/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavin, halpa, ekologinen

Vierailija
5/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivelliset siteet. Ovat halvimpia (eivätkä edes mitään huonoja).

Vierailija
6/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vuoto on niukkaa ja vähäistä niin käytän vain vessapaperia :P ja jos on pakko tai vuotoa reippaasti niin sitten tamppoonia.

en pidä siteistä...ne on todella hiostavia ja tekis mieli aina pyörtyy siitä hajusta,yök (vaikka useesti vaihtaskin)

jep joo, outo olen varmaan..vessapaperii vaan pöksyihin :D

Vierailija
7/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, luotettava, ekologinen, edullinen.

On muuten ainoa kuukautissuoja, jota voi käyttää moottoripyöräillessä. Sidettä en voi käyttää, koska saan ihottumaa ja tamponin naru hankaa emättimen aukkoa.

Vierailija
8/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kuin tuossa aijemmin.

Tamponi tuntuu, on aina semmoinen olo että se on putoamassa vaikka laitan sen niin syvälle kuin mahdollista. Sitä on myös usein inhottava ottaa pois kun on niin kuiva vaikka käytän jotain extraminejä.

Kuukuppia voisin harkita jos se kuppi olisi yhtä pieni kuin tamponi, tai ehken sittenkään, en usko että saisin sitä kuppia Plus Sormiani sisälleni.

Vierailija
9/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli kierukka (mirena) sitten raskaus ja nyt ei ole viel alkanu. Kun alkaa niin kierukka takas

Vierailija
10/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla kuukuppikin, mutta en oikein pidä siitä. Minusta se tuntuu, vaikka onkin oikein paikallaan. Lisäksi se painaa mun virtsaputkea joten tuntuu että aina ois pissahätä ja kuitenkaan ei saa pissattua kunnolla.

Kestositeet on vaan mukavampia. Lisäksi mulla on vanhemmiten tullut kauheat kuukautiskivut (e-pillereistä huolimattta) joten ajatus siitä, että jotain työntäisi sisäänsä sattuu jo valmiiksi.

Ja sitten ne on tietenkin mukavampia kuin kertikset siksi, että se materiaali ei ole vain "puuvilllan tuntuista" hautovaa ja muovista hiivatulehduksenkehittäjää, vaan ihan oikeasti puuvillaa.

Vierailija
11/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aika epämiellyttäviä ovatkin. Vuodon alkupäivinä päivisin yöside, öisin yöside ja vielä toinen pienempi lisäksi (peräkkäin). Kuukuppia olen aikonut kokeilla, en ole saanut aikaiseksi. Ehkä jo ensi kuussa...

Tamponit eivät oikein sovi, kun alkupäivinä vuotaa heti läpi/ohi, pitäisi vaihtaa jatkuvasti. Ja viimeisinä vuotopäivinä taas inhottavalta tuntuu kiskoa kuivaa tamponia ulos.

Vierailija
12/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

night.

Muut eivät ole riittävän imukykyisiä.

Vierailija
13/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun juttu (Ob). Siteitä en voi käyttää, koska ne hankaavat alapään ihoa ikävästi. Kuukupin ostin ja yritin opetella käyttämään, mutta en saanut sitä pysymään niin, etteikö se olisi valunut ja tuntunut ja vuotanut läpi. Tamponit ilman asetinta taas tuntuvat tosi ikäviltä laittaa. Asettimella sujahtaa just oikealle paikalle eikä tunnu.

Vierailija
14/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkosten eco-siteet ja pikkuhousunsuojat. Olen menkkahifistelijä ;) Noi Vuokkosten siteet on ainoita, jotka ei ärsytä ihoa ja hengittävät paremmin kuin mitkään muut. Vähemmän muovia ja kemikaaleja. Tamponia en suostuisi ikinä käyttämään.

Vierailija
15/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diva-kuukuppi ja kangasside

Mulla on runsaat kuukautiset, mikään muu keino ei ole varma. Kuukuppi pitää.

Lisäksi alapääni ei kestä hautovia muoveja, eli siksi kangasside.

Vierailija
16/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunette nyt, mooncup oli ennen lapsen syntymää.

Tosi hyvä olo kuukautisten aikaan, kun ei tartte suojan pitävyyttä murehtia (tai sitä onko niitä riittävästi mukana)

Vierailija
17/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän fiiliksen mukaan, nyt on tamponi. Pitäis ostaa pienempi kuukuppi, jotenkin on alkanut mennä hermo tuon isom version kanssa. En vaan saa sitä paikallensa enää mitenkään ja sitten tuskastun. Aiemmin ei ollut mitään ongelmia sen kanssa.

Vierailija
18/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava!

Vierailija
19/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

libresse ja always.

Vierailija
20/35 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunette. Koska se on ihan paras, ei hiosta, ei vuoda ohi, ei tunnu, ei näy, sen kanssa voi uida ja nukkua alasti, säästyy rahaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi