Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hukutan surun?!?

Vierailija
12.04.2011 |

mulla pieni lapsi ja todellakaan en jaksa hoitaa sitä... entinen juo ja käy naisissa ja näyttää pääsevän hienosti yli siitä mitä meillä oli.

VITUTTAA !! miks mietinkin sitä vielä.... ällöttää kun se koskee muihin naisiin. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sure surusi niin pääset sen yli. jos yrität sen jotenkin peitellä ja hukuttaa, se vaan seuraa sua ikuisesti. Äläkä ihmeessä enää roiku miehessä joka jo ällöttääkin!

Mutta etsi apua sen lapsen hoitamiseen. Lapsi ei saa kärsiä.

Vierailija
2/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeasti ihan hirvee ...

Olen katkera kun hoidan ukon lasta ja jos se myöhemmin haluaa nähdä sitä jonkun toisen naisen kanssa ja voivat leikkiä perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mieti vaan, että tämä on minun lapseni ja minulle tärkeä. Jos isä hoitaa lasta välillä, ota se vapaana itsellesi. Kannattaa ehdottaakin, että hän hoitaisi. Ota toinen nainen lapsenvahtina (niin minäkin teen). Lapselle oma äiti on aina tärkein ja toiset naiset aina kakkosia.

Minä olen eronnut ja samassa tilanteessa, ihanaa kun lapsi 3-vuotta sanoo 'minun äiti' ja halaa, kun tulee kotiin. Sitä hän ei taatusti sano muille!

Ja itke suru pois, anna itkun tulla. Ole onnellinen, että pääsit mokomasta jo noin ajoissa, olisi harmittanut jos olisi mennyt vielä pidempään. Häntä ei ollut tarkoitettu sinulle, elämääsi tulee jotakin parempaa. Sulje silmät ja kuvittele hänet kävelemässä pois, vilkuta hyvästiksi. Ja polta kaikki yhteiset valokuvat ja muistot, siirry eteenpäin.

Voimahalaus!

Vierailija
4/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "hoidat ukon lasta". Lapsihan on myös sinun! Opettele nauttimaan lapsen kanssa olemisesta... Tiedän kyllä, että uhmaikäiset ovat rasittavia, mutta kyllä se joskus helpottaa.

Vierailija
5/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ite lasta kovin halusi.

Vierailija
6/6 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että voisit välillä tehdä asioita, mistä itse nautit? Sitä kautta jaksaisit varmaan lapsen kanssa touhuilua paremmin... Yritä kaikin keinoin unohtaa miehesi, keksiä itsellesi piristystä ja keksiä asioita, miten alkaisit lapsen kanssa nauttimaan elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme