Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on tutkittu: pikkulasten vanhemmat syövät roskaruokaa ja lihovat!

Vierailija
11.04.2011 |

http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2011/04/11/tutkittu-juttu--pikkulap…

t. hoikka lapseton nainen, joka liikkuu 6 kertaa viikossa :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:läski äiti (joka kyllä lapsille syöttää terveellistä ruokaa)

Vierailija
2/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranen aika. Etkö tuota tajunnut ilman huuhaa-tutkimuksia?

T: läski 3 lapsen äiti, joka ei juuri liiku ja syö roskaruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön "roskaruokaa" n. 3 kertaa viikossa ja olen hoikka.

Vierailija
4/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnan kanssa kyllä. Lapsi on mulle tärkeämpää kuin lenkkeily, vietän ennemmin tunnin aikaa hänen kanssaan kuin liikkumassa.

t. hoikan perheen äiti

Vierailija
5/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä kerääntyy, kun autolla pääsee paikasta toiseen.. jopa lähikauppaan.

Vierailija
6/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa, että kun väsyin pienten lasten kanssa (unenpuutteen takia), en juurikaan jaksanut alkaa itse kokkaileen.

Kauppareissulla oli helppo tulla kotiin pikaruokapaikan kautta.

Nyt kun nuorimmainen on 5-vuotias, on minullakin taas enemmän aikaa ja voimia huolehtia itsestäni ja ruokavaliostani paremmin. ..ja vyötärölaskit alkaa olla jo voitettu :)

5 kg vielä vanhaan (ennen lapsia olleeseen) painoon.

Vierailija
7/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnan kanssa kyllä. Lapsi on mulle tärkeämpää kuin lenkkeily, vietän ennemmin tunnin aikaa hänen kanssaan kuin liikkumassa.

t. hoikan perheen äiti

Istut mieluummin hänen unta vahtimassa kuin vääntäydyt lenkille?

Tekosyitä, sanonma.

Vierailija
8/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövä perhe, superhoikat vanhemmat ja 2 lasta. Saatetaan joo käydä ainakin tuon kerran viikossa roskaruokaa popsimassa, mutta muuten syödään terveellistä kotiruokaa ja liikutaan molemmat vanhemmat (työmatkat juosten/pyörällä) ulkoillaan koko perheen voimin päivittäin. varmaan lihomista voisin kuvitella tapahtuvan, jos syötäisiin vain roskaruokaa eikä liikuttaisi lain...kohtuus kaikessa

Vierailija
9/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman lihavin kansa

Vierailija
10/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla voi käydä myös niin päin, että kun saa lapsia, alkaa kiinnittää erityisen paljon huomiota ravintoon. Näin ainakin meillä kävi. Kun oli vain me kaksi miehen kanssa, ei sitä niin panostettu ruokaan, vaan syötiin sitä sun tätä. Nyt kun on lapsia, ollaan tosi tarkkoja lisäaineista ja ruuan alkuperästä. Tehdään itse ruokaa ja esim. illanvietot kaverien kanssa on usein sitä, että kokataan puolin ja toisin, nautitaan hyvästä ruuasta ja istutaan iltaa.

Vierailija
11/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia pikaruokaa syötiin satunnaisesti, nyt ainakin kerta viikkoon. Laiha isä, laihat lapset, lihava (masennuslääkkeiden lihottama) äiti.

Vierailija
12/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kävisi töissä ja söisin silti tällä tavalla. Mutta siellä kun tulee liikuttua se 8 tuntia päivässä niin ei sitten liho vaikka söisi mitä. Tosin kun sen ymmärrän niin en lomilla ja äitiyslomilla sitten syö kohtuuttomasti jotta paino ei nousisi.

t. BMI himpun alle 20.

Vierailija
13/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla voi käydä myös niin päin, että kun saa lapsia, alkaa kiinnittää erityisen paljon huomiota ravintoon. Näin ainakin meillä kävi. Kun oli vain me kaksi miehen kanssa, ei sitä niin panostettu ruokaan, vaan syötiin sitä sun tätä. Nyt kun on lapsia, ollaan tosi tarkkoja lisäaineista ja ruuan alkuperästä. Tehdään itse ruokaa ja esim. illanvietot kaverien kanssa on usein sitä, että kokataan puolin ja toisin, nautitaan hyvästä ruuasta ja istutaan iltaa.

Haluan tarjota lapselle myös ruuan osalta mahdollisiman hyvän startin elämään.

Vierailija
14/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hoikan perheen äiti

Istut mieluummin hänen unta vahtimassa kuin vääntäydyt lenkille?

Tekosyitä, sanonma.

mutta itse en ainakaan kehtaa jättää 2vuotiasta yksin nukkumaan kotiin siksi että lähtisin lenkille.

Vierailija
15/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus sanoo, että:

"Pienten lasten perheissä turvaudutaan herkemmin nopeisiin ja helppoihin ruokiin, jotka helposti sisältävät paljon rasvaa ja kaloreita. Vanhemmat, jotka valitsevat epäterveellisiä ruokia, tarjoavat niitä helposti myös lapsilleen, jolloin syntyy epäterveellisen ruokatottumusten kehä."

Oliko tämä jollekin uutta ja yllättävää tietoa? Oikeasti? No, hyvä juttu että joku on saanut palkkaa tämänkin tutkimuksen väkertämisestä.:)

Vierailija
16/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en ainakaan kehtaa jättää 2vuotiasta yksin nukkumaan kotiin siksi että lähtisin lenkille.

me täällä yyhoita ollaan...

Vierailija
17/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä sitä äiti aika paljon on sen lapsen kanssa kuten yh.

Vierailija
18/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se isyysvapaa kestää kuukauden että kyllä sitä äiti aika paljon on sen lapsen kanssa kuten yh.

Mutta entä illalla? Yleensä kai lapset menevät suht aikaisin nukkumaan, joten eikö silloin ole aikaa käydä lenkillä?

Edelleen väitä, että syy äitien lenkkeilemättömyyteen on siinä, ettei äitejä kiinnosta käydä lenkillä. Ei siinä, etteikö heillä olisi aikaa.

Vierailija
19/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hoikempi kun lapset pieniä, liikun enemmän, kun lapset kasvaa niin liikkuminen vähenee.

Vierailija
20/20 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömään roskaruokaa ja olemaan läskejä. Minä syön neljästä lapsestani huolimatta terveellisesti, harrastan liikuntaa ja olen hoikka.