Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki oireet viittaa siihen...

Vierailija
11.04.2011 |

että olen rakastunut!

Mutta miten pystyn olla tekemättä asialle mitään?!

Olen onnellisesti naimisissa, asuntovelallinen ja kaksi pientä lasta. Mutta nyt on yöunet menneet erään miehen takia. Kamalaa. (Ja ihanaa tietty kanssa.) Se mies kyllä "ei tiedä minusta mitään".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta nykyinenkin on ihan ok. Hetken huuma ja kertapano ei ole senarvoinen asia että kannattaisi kaataa hyvä perheidylli. Nimim. joka kerran erehtyi ja katuu tekoaan koko loppuelämänsä.

Vierailija
2/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haihatella?

Yritänkin olla haihattelematta, mutta kun en mahda tälle mitään... Puhun itselleni järkeä, mutta en tiedä onnistuuko se. Toivon että onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilanne ihan sama kuin ap:lla. Tosin ehkä en ole rakastunut, vaan ihastunut. Ja tämä mies "tietää minusta" ja tuntee samoin.

Mihin "hyvä perheidylli" muka kaatuu hetken huumasta ja kertapanosta, jos hommat hoitaa niin ettei jää kiinni ja that's it...? En väitä että se olisi moraalisesti oikein mutta kysynpä silti.

Vierailija
4/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään niin käyvän, enkä halua sitä.

Enkä ole vielä haaveillut edes kertapanosta. Oon vaan ihan sekaisin siitä miehestä.

ap

Vierailija
5/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varsinkin jos kyseessä on kertapano ja ihastus, niin kiinni ei jää jos hoitaa homman oikein ja jättää sen siihen.

Jos taas on oikeasti rakastunut ja meinaa heittäytyä suhteeseen toisen kanssa, kannattaa ehkä miettiä kahteen kertaan mitä haluaa omalta elämältään.

Eikä sillä, että kertapano olisi jotenkin hyväksyttävää. Mutta jos kiinni jäämisestä puhutaan niin tietenkin riskit on suuremmat mitä pidemmälle menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi