Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemmän veronmaksajat kustantavat työttömän ansiosidonnaisella olevan paperimiehen elämää kuin

Vierailija
11.04.2011 |

mamujen.

Jos nyt persut viitsisivät ottaa ihan oikeista faktoista ja luvuista tietoa, kun muuten niin innokkaasti kaivavat sitä nettiä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamujen.

Jos nyt persut viitsisivät ottaa ihan oikeista faktoista ja luvuista tietoa, kun muuten niin innokkaasti kaivavat sitä nettiä...

on ansainnut ansiosidonnaisensa.

Ja hän on suomalainen.

Mamut eivät kumpaakaan.

Että silleen....

Vierailija
2/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperimiehet sun muut ovat tehneet töitä ansaitakseen ansiosidonnaisen.

Mä olen tosi pahoillani jos sinua kaivelee se, että mm. oma mieheni saa ansiosidonnaista. Mutta hei, hänhän suorastaan halusi tulla lomautetuksi ja tipahtaa rahoille, jotka ovat yli puolta pienemmät kuin palkkatulot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperimiehet sun muut ovat tehneet töitä ansaitakseen ansiosidonnaisen.

Mä olen tosi pahoillani jos sinua kaivelee se, että mm. oma mieheni saa ansiosidonnaista. Mutta hei, hänhän suorastaan halusi tulla lomautetuksi ja tipahtaa rahoille, jotka ovat yli puolta pienemmät kuin palkkatulot.

valtion verotuloista tulee suurin osa.

Ottakaa selvää!

Summat ihan eri luokkaa kuin joku mamu-avustukset.

Vierailija
4/4 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen paperimies on JO maksanut ne veronsa tekemällään työllään, eli hän on ansiosidonnaisensa ansainnut.

Kerrotko vielä mitä se mamu on tullut ainoastaan MAKSAMAAN meille, eiväthän ne ole meille mitään veroja maksaneet, kuluttavat vain.

Mamut pitää saada töihin, mutta milläs laitat kun eivät suostu opettelemaan edes suomen kieltä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä