Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun palaan esim. jumpasta, lapset katsovat videoita

Vierailija
10.04.2011 |

Mua jotenkin tympii, lähes aina kun tulen takaisin kotiin jumpasta tai lenkiltä, niin lapset kattoo videoita tai pelaa tietokoneella. Jos olen useamman tunnin poissa, mies laittaa lapsille nakkeja ja ranskiksia, syövät jätskiä, rakentavat majan olkkariin tms.

Tympii sen takia, että mies ei koskaan vietä lasten kanssa tavallista tylsää arkea. Koska mies on niin harvoin lasten kanssa, se katsoo oikeudekseen viettää aina laatuaikaa. Eli ei tartte siivota, pyykätä tai laittaa tavallista tylsää arkiruokaa, ei tartte kieltää karkki- ja herkkuostoksia.

Tympii myös olla se paha poliisi, tylsimys, komentaja. Sehän minä väistämättä olen, kun toinen vanhempi tarjoaa aina sirkushuveja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osittain vieläkin! Tietysti osa selittyy miehen työmatkoilla ja sillä ettei aina nää viikko määriin lapsia!

Nyt olen itse viikonloppuisin paljon töissä öisin ja nukun pitkälle päivään on meinki muuttunut! Huomaa ettei hommat tule tehtyä kun "siivooja" on nukkumassa ja aina ei voi herkkuja tarjota. Tuo pelaaminen ja telkkarin katsominen minuakin risoo ajoittain mutta onneksi paljon ulkoilevatkin. Mies nimenomaan pistää pihalle!

Vierailija
2/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellät telkkarin kattelun sekä tietokoneella olemisen kun on miehesi vuoro olla lasten kanssa. Ehdottomasti!

Laatuaika on se että kokkaa lasten kanssa vaikka makaronilaatikon koko perheelle ja lapset osallistuvat täysillä kokkaamiseen.

Miehesi pitää leikkiä lasten kanssa ja rakentaa majaa ja muuta sellasta. SE on laatuaikaa, jonka lapset muistaa aikuisenakin. Kun vanhemmat leikkii lastensa kanssa positiivisesti kasvattaa se hyvää itsetuntoa lapsille!!!

Ja kuka sinuakin estää leikkimästä lasten kanssa?

Leikki on tärkeää ja siinä sivussa voi opettaa lapselleen hyviä periaatteita esim. opiskelusta, varastamisesta jne.....

Jo lapsensa kasvattanut:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsilla on isä, joka tekee kivoja juttuja lasten kanssa. ei ne siitä pilalle mene ja kyllä lapset arvostaa sitä sun antamaa kurinalaista arkeakin, se luo turvaa. Niin se vähän on jos äiti on kotona ja mies töissä. Toki jos esim kurinpidossa miehellä on löperö linja, siitä pitää puhua ja vetää samaan suuntaan.

Kyllä säkin voit välillä löysätä ja pistää lasten kanssa elämän risaseksi. Olkaa tänään koko päivä yöpuvuissa, katsokaa videoita ja syökää ranskiksia : )

Vierailija
4/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten sitten vain komentaa.

Todella harvoin pelaa jotain heidän kanssaan esim. yksi uno-peli kerran kahdessa kuukaudessa. Ulos ei vie, ei rakenna majaa tms. Aika tylsä isä.

Vierailija
5/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei tunnu luontevalta. Hyvä vanhempi voi olla muutenkin. Onhan se kiva jos lasten isä rakentaa majaa yms. ja jos joku rakastaa barbileikkejä, niin antaa mennä vaan, mutta mä en vaan jaksa yhtään sellaista. Rakastan silti lapsiani ja annan syliä ja ollaan yhdessä muulla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän