Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki parisuhteeni menevät mönkään jo heti alkuunsa :(

Vierailija
10.04.2011 |

En oikein ymmärrä mitä teen väärin. Vai emmekö sitten vain ole toisillemme sopivia. Tuntuu että miehet ihastuvat minuun täysillä, mutta jo kuukauden jälkeen homma alkaakin kuivua kasaan.

Mistään pelimiehistä ei ole kyse, sellaisiin en itse edes ihastu, vaan tavallisista mukavista miehistä.

Turhauttaa ja ahdistaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita täällä on listattu. Vika on siinä, että ehdoton valtaosa tapaamistamme ihmisistä ei vaan ole "meidän tyyppiämme" ja niiden yhden-muutaman sopivan tapaamiseen voi mennä aikaa. Toisilla natsaa heti, toiset joutuvat etsimään pitkään ja hartaasti.

Minä itse esim. olen kontrollifriikki ja neuroottinen nipottaja, joka menee helposti ekoilla treffeillä sänkyyn, ja siitä huolimatta kelpasin hyvin aviomiehelleni, ja kelpaan edelleen monien vuosien ja lasten ym. jälkeen.

Ei sinun tarvi tehdä itsestäsi viatonta täydellisyyttä, vaan etsiä ihminen joka hyväksyy sinut vikoineen päivineen ja jota kohtaan sinä tunnet samoin!

Siis sussa on joku vika mitä et kerro? Onko joku näistä, en siedä naisessa:

-Siivousfriikkeyttä

-Ilkeyttä, jos koko ajan puhuu paskaa toisista

-Pikkutarkkuutta

-Riidanhaastamista

-Nipottamista

-Kontrollifriikkeyttä

-Kovaäänisyyttä julkisella paikalla (aletaan heti riehumaan ja osoittamaan mieltä jos kassajono ei kulje oman halun mukaan)

Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme