Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki parisuhteeni menevät mönkään jo heti alkuunsa :(

Vierailija
10.04.2011 |

En oikein ymmärrä mitä teen väärin. Vai emmekö sitten vain ole toisillemme sopivia. Tuntuu että miehet ihastuvat minuun täysillä, mutta jo kuukauden jälkeen homma alkaakin kuivua kasaan.

Mistään pelimiehistä ei ole kyse, sellaisiin en itse edes ihastu, vaan tavallisista mukavista miehistä.

Turhauttaa ja ahdistaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni vedä rooliakaan. Kaiken lisäksi en ole ikinä saanut mitään varsinaisia selityksiäkään, yhteydenpito on vain hiipunut, enkä yksipuolisestikaan viitsi yrittää.

Toivoisin itse suoraselkäisempää toimintaa.

ap

Vierailija
2/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, että siitäkö se sitten johtuu. Mutta yritän kyllä lukea miehen käytöstä myös, enkä heittäydy liikaa jos mies on varovaisempi.

Jotain tässä kyllä on oltava...viimeiset kolme lupaavasti alkanutta juttua menneet samalla tavalla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, miksi valitsemme sellaisen ihmisen kuin valitsemme. Ja motiiveistahan löytyy syy.

http://www.booky.fi/kirja/hendrix_harville/kaikki_se_rakkaus_mika_sinul…

Vierailija
4/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa alat harrastaa seksiä noiden miesten kanssa, siis ekana iltana vai et ollenkaan? Tuostakin seikasta voi löytyä selitys.

Vierailija
5/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sussa on joku vika mitä et kerro? Onko joku näistä, en siedä naisessa:

-Siivousfriikkeyttä

-Ilkeyttä, jos koko ajan puhuu paskaa toisista

-Pikkutarkkuutta

-Riidanhaastamista

-Nipottamista

-Kontrollifriikkeyttä

-Kovaäänisyyttä julkisella paikalla (aletaan heti riehumaan ja osoittamaan mieltä jos kassajono ei kulje oman halun mukaan)

Jne.

Vierailija
6/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa että sellainen minulle sopiva jostain löytyisi.

Jostain syystä en itsekään usko tuohon seksin "pihtaamiseen". Ei nuokaan tapailemani miehet ole menettäneet mielenkiintoaan heti saatuaan minut sänkyyn, olemme kuitenkin tapailleet ja tehneet muutakin yhdessä.

ap

Vierailija
7/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi hyvää.

Vierailija
8/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaallista, sillä muutenhan suhde jatkuisi. Seksi kompensoi paljon.

Vierailija
10/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten aloin pihtaamaan seksiä ja johan alkoi miehiä kiinnostaa. Ilmoitin että harrastan seksiä vasta kun olen vakavassa suhteessa ja yhtäkkiä ehdokkaita oli vaikka muille jakaa. Kokeile edes! Suosittelen :)

Vierailija
11/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä yritä miestä pitää seksillä. En siis halua, että seksi on ainoa motiivi suhteelle.

ap

Vierailija
12/21 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menet sänkyyn niin pian? Seksi yleensä on parempaa, kun tuntee ihmisen paremmin, ja kun nuo miehet saavat seksinsä heti, voi ne ajatella, että no eipä tämä nyt sen kummempaa sitten ollut, miksi jatkaa muutenkaan. Miehilläkin kun on tunteet.

Vierailija
13/21 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu sellaiseen peliin uskaltaa heittäytyä?!?

Löysää vähän. Elä päivä kerrallaan. Nauti suhteesta. Älä pohdi kauanko tämä kestää ja joko kohta mentäis kihloihin.

Pohjimmainen tavoite näkyy läpi, vaikka siitä ei sanoin edes vihjaise. Kyllä ne miehet sen hoksaa.

Sitoutuminen tulee suhteeseen ajan kanssa, eikä se tapahdu ensimmäisten viikkojen aikana.

Vierailija
14/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sussa on joku vika mitä et kerro? Onko joku näistä, en siedä naisessa:

-Siivousfriikkeyttä

-Ilkeyttä, jos koko ajan puhuu paskaa toisista

-Pikkutarkkuutta

-Riidanhaastamista

-Nipottamista

-Kontrollifriikkeyttä

-Kovaäänisyyttä julkisella paikalla (aletaan heti riehumaan ja osoittamaan mieltä jos kassajono ei kulje oman halun mukaan)

Jne.

Olen urheilullinen, nätti, huumorintajuinen, sosiaalinen, ystävällinen. Mutta ilmeisesti sitten myös jotain muutakin. Ymmärrän kyllä ettei kaikkien kanssa voi käydä kemiat yksiin, mutta tuntuu ettei kunnolla edes alkuun päästä. Ehkä itse sitten vaan ihastun liian helposti tai jotain.

ap

Vierailija
15/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on turn off jos menee sänkyyn heti pian tavattua? Kuitenkin ovat vaikuttaneet kiinnostuneilta, muussakin kuin seksimielessä.

ap

Vierailija
16/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarista löytyneet siirtyy sinne takaisin.

Vierailija
17/21 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti oma itsesi vai vedätkö roolia, johon ne miehet ihastuu? On kyllä ihan normaalia sekin, että ei vain natsaa, useimpien kanssa kun nyt ei vaan natsaa.

Vierailija
18/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pääsisivät sänkyyn pari kertaa?

Olen siis törmännyt vain "vääriin" miehiin, minussa ei ole vikaa?

ap

Vierailija
19/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päinvastainen ongelma,miehet jää roikkumaan ja janoavat lisää tapaamisia.

Itse yleensä huomaan miehissä vikoja ja alkaa helposti ahdistamaan kun haluavat heti alkaa seurustelemaan.

Vierailija
20/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn meneminen kovin pian on varmaan selitys, osa miehistä kun ihme kyllä ajattelee, että nainen ei saa olla liian helppo. Toiset taas sitten yksinkertaisesti menettävät kiinnostuksen, kun on heti menty sänkyyn, ei ole enää mitä tavoitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän