Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hyvin ala tää avustajan palkkaaminen =(

Vierailija
10.04.2011 |

Olin onnesta soikeena kun sain päätöksen, että saadaan henkilökohtainen avustaja meidän lapselle.

Laitoin ilmoituksen työkkärin sivuille ja puhelin alkoi piristä.

Olin pahassa paikassa kun eka soitti, pyysin soittamaan uudestaan, ei soittanut enää.

Toka kuulosti lupaavalta, mutta seuraavana päivänä ilmoitti, että sai toisen paikan. Kolmannen kanssa sovittiin täksi päiväksi tapaaminen, ei ilmestynyt paikalle. No, huomiseksi on sovittu vielä yksi tapaaminen, toivottavasti olis edes sopiva sitten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki natsaa, on teidän lapselle tarkoitettu. Ajattelepa näin päin ;)

Vierailija
2/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajaa oli vaikea löytää (Helsingissä asutaan), muutama ihanakin oli, mutta aina siis opiskelijoita joille työ sopi vain tietyn ajan esim. lukukauden. Viimeisin tapaus oli jossain vaiheessa varastanut koruni :( sitä en tietenkään pysty todistamaan, mutta ei meillä muitakaan käynyt, joilla olisi ollut tilaisuus vaatehuonetta kaivella. Nyt on ollut helpompaa ilman avustajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eläkeläistä ja 2 yksinhuoltajaa

ap.

Vierailija
4/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siis eka oli hoitaja, jota kunta etsi. Kaikesta sovittiin keväällä hyvissä ajoin, kun hoito alkoi syksyllä. Syksyllä valittu ilmoitti aloittavansa kokopäiväopinnot. Sen jälkeen ehdokkaat olivat - ft opiskelijapoika, mahdollista tehdä työtä 4kk, 19v yo-tyttö, ei kokemusta, mutta kiinnostus lähihoitajaksi, 55v nainen, toiminut pph:na. Valitsin viimeksi mainitun.

Toisella kerralla laitoin itse moliin ilmoituksen. Yksi tosi hyvä soitti ja kävi, mutta sitten sanoi, että elämäntilanne muuttui, eikä voi aloittaa. Soitti toinen, ihan pätevä, joka sittemmin vain teki oharit. Kolmas tyyppi oli kännissä ja vakuutti olevansa raitis. Neljännellä ja viidennellä ei mitään työkokemusta ja etsivät kokopäivätyötä, olisin tarvinnut vain n. 4pvä/kk.

Vierailija
5/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kannata alkaa siihen. Itse kyselin jossain vaiheessa näitä henk.kohta avustajan hommia, mutta olisin hävinnyt palkassa niin paljon, ettei kannattanut vaihtaa.

Vierailija
6/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustajan palkalla täytyisi avustajan elää. Mikäli palkka olisi parempi ja tunteja riittävästi kyllä hyviä ja pitkäaikaisia avustajija löytyisi

Vierailija
7/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustajan palkalla täytyisi avustajan elää. Mikäli palkka olisi parempi ja tunteja riittävästi kyllä hyviä ja pitkäaikaisia avustajija löytyisi

Sen kunnan palkkaaman palkkaan en olisi voinut vaikuttaa. Kun itse yritin saada, ei koskaan palkasta ehditty puhua. Olisin maksanut 10€/h + sivukulut (sis. vakuutukset). Olisin vain halunnut vaikka alan opiskelijan, mutta mielellään ei aivan vihreän, tekemään satunnaista keikkaa ja auttamaan mua. Mutta kun oli niin vaikeaa, niin päätettiin miehen kanssa, että helpotusta talouteen saa myös palkkaamalla siivoojan. Sellainen löytyi, firma tosin.

Vierailija
8/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, kun laitettiin ilmoitus englanniksi saatiin 50 pätevää hakijaa. Ja saatiin erinomaisen täydellinen kohtalaisesti suomea puhuva avustaja. Näin se valitettavasti on. Mua huvittaa, kun vouhkataan näistä ulkomaalaisista, jotka on Suomessa nauttimassa erilaisia etuuksia. Emme saaneet kuin pari vaivaista suomalaista hakijaa, joista tosiaan kumpikaan ei halunnut töitä. Ja ulkomaisia päteviä oli vaikka kuinka paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi