Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuo surkimus Hennariikka jatkaa?

Vierailija
10.04.2011 |

Eihän se osaa mitään ja aina pääsee jatkoon. Outoa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti Hennariikka laulaa.

Vierailija
2/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien ja lahjakkaiden kilpailijoiden jatkoon pääsyä pidetään itsestäänselvyytenä ja jätetään äänestämättä. Pudotusuhan alla olevia tykitetään äänillä ja niin kävi nytkin. Sama homma Vappu Pimiän kanssa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa. Voisi muutta Idolsin ohjelmaformaattia sen verran, että tuomareidenkin äänillä olisi jotain valtaa. Musiikista mitään tietämätön kansa äänestää kilpailijoita jatkoon ihan väärin perustein. Ottaa p*keleesti päähän Stinan puolesta. Ja näittekö tuomariston pettymyksen?

jatkoon? Pitää äänestää sitä kenestä tuomaristo tykkää, ettei niille tule paha mieli?

Vierailija
4/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Idols ole mikään hymytyttöpatsaanjakotilaisuus.

Vierailija
5/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/39 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla oli velikin kisassa? Kansa valitsi.

Kyllä Joensuu on kaupunki, eiköhän tuo tunnetumpi kuin joku Järvenpää, joka on vain juna-asema matkalla hesaan.

Vierailija
8/39 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se edes hymyilis mutta ei, se on aina yhtä stnan surkean itkuun pillahtamassa olevan näköinen...

Vierailija
9/39 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Stina tippui. Ei Alikaan mikään karismaattinen ole.

Vierailija
10/39 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantyyppinen äänestys kuin esim Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa!

Saisivat ammattilaisetkin vaikuttaa tulokseen.

Vierailija
11/39 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laulaa hyvin ja yleensä puhtaasti. Ääni on kestävä ja kantava. Tänään oli vielä tyylikäs ja ihana lauluvalinta. Välillä ei osu ihan nuottiin, mutta yhtä lailla muillekin tulee mokia. Stinan kiemurtelu alkoi minua tosissaan jo riepoa, ja samalla lailla vääntelehti tänäänkin. Kyllästyttävää.

Kaikki finalistit ovat laulaneet aika hyvin - biisivalinnoissa ja esiintymisessä vain on eroja.

Ja minä kyllä ymmärrän musiikista jonkin verran.

Vierailija
12/39 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän musiikista ja laulamisesta jonkin verran ja finaalin paras lauluääni on Hennariikalla ja Alilla.

Kun ihmettelitte tuomarien kommentteja niin ihmettelen minäkin - Stiina ja Lotta pysyivät paljon vähemmän sävelessä kuin Hennariikka ja silti asiasta ei koskaan mainittu. Mukavia tyttöjä ja onnea heille, mutta tuomarien linja ihmetyttää.

Jos olette eri mieltä, kannattaa käydä katsomassa Alin ja Hennariikan laulut katsomosta.

Vierailija
13/39 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Leri sanoi, että Hennariikalla on absoluuttinen sävelkorva, ei Stinalla. Katsoppa kyseinen Studio hieman tarkemmin.

Vierailija
14/39 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut koulukiusattu, nyyh...

Vierailija
15/39 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä muka absoluuttinen sävelkorva kun kiekuu aivan päin mäntyä puolet biisistä? Häh?

Itseasiassa Leri sanoi, että Hennariikalla on absoluuttinen sävelkorva, ei Stinalla. Katsoppa kyseinen Studio hieman tarkemmin.

Leristä en tiedä, mutta itse kuulen kyllä jos joku laulaa väärin. Minulla on absoluuttinen sävelkorva ja väitän että Hennariikka ei edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
16/39 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä muka absoluuttinen sävelkorva kun kiekuu aivan päin mäntyä puolet biisistä? Häh?

Leristä en tiedä, mutta itse kuulen kyllä jos joku laulaa väärin. Minulla on absoluuttinen sävelkorva ja väitän että Hennariikka ei edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Ei Hennariikka ole itse missään vaiheessa väittänyt omaavansa absoluuttisen sävelkorvan. Leri sanoi epäleivänsä, että Hennariikalla voi olla absoluuttinen sävelkorva, mutta ei vain tiedä sitä vielä itse.

En tässä edes ottanut millään lailla kantaa Hennariikan lauluun, korjasin vain virheellisen tiedon..

Vierailija
17/39 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAtkan nyt vielä omaa viestiäni. "Luotettava" wikipedia sanoo absoluuttisesta sävelkorvasta näin: "Absoluuttinen sävelkorva määritellään joko kyvyksi tunnistaa säveliä niiden äänenkorkeuden perusteella tai kyvyksi tuottaa määrätty äänenkorkeus ilman ulkoista referenssiääntä. Äänen tuottaminen eli aktiivinen absoluuttinen sävelkorva on vielä harvinaisempi kuin passiivinen"

Absoluuttinen sävelkorva voi siis olla vaikka ei aina laulaessaan oikeaan nuottiin osuisikaan. Kyseessä voi olla silloin passiivinen absoluuttinen sävelkorva, jolloin tunnistaa sävelet niiden äänenkorkeuden perusteella. Äänen tuottaminen ilman referenssiääntä onkin sitten jo huomattavasti vaikeampaa ja huomattavasti harvemmalla on tuon tyyppinen absoluuttinen sävelkorva. Toisin sanoen Hennariikalla voi aivan hyvin olla absoluuttinen sävelkorva, vaikka jokainen nuotti ei kohdalleen osukaan. Eivät ole toisensa poissulkevia.

Vierailija
18/39 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa betalar + niissä hiton "pitäähän oman kylän tyttöä äänestää karjalaisissa" on hennariikan menestyksen salaisuus.

Vierailija
19/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien ja lahjakkaiden kilpailijoiden jatkoon pääsyä pidetään itsestäänselvyytenä ja jätetään äänestämättä. Pudotusuhan alla olevia tykitetään äänillä ja niin kävi nytkin. Sama homma Vappu Pimiän kanssa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa. Voisi muutta Idolsin ohjelmaformaattia sen verran, että tuomareidenkin äänillä olisi jotain valtaa. Musiikista mitään tietämätön kansa äänestää kilpailijoita jatkoon ihan väärin perustein. Ottaa p*keleesti päähän Stinan puolesta. Ja näittekö tuomariston pettymyksen?

Vierailija
20/39 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynelillä sai lisäpisteitä. Todella ärsyttävää!