Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat tiukilla, mutta en raaskinut olla ostamatta lapselle kalliita vaatteita

Vierailija
10.04.2011 |

11v poika tarvitsi kevääksi vaatteita. En haluaisi että lapsi kärsii rahapulastamme ja että hän saa hyvät ja mieleiset vaatteet. Takki 60e, tennarit 65e, farkut 25e ja t-paita 16e. Rahaa meni yht.166e, aikas iso summa meille. No onneksi voin jättää omat vaatteet ostamatta tai hakea kirpparilta. Mites muut köyhemmät perheet? Satsaatteko lapsiin omalla kustannuksella? Lapsi on tosi tyytyväinen ja onnellinen sekä kiitollinen kivoista vaatteistaan. Meillä ei ostella niitä kovin usein.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla pitää olla samanalaisia vaatteita kuin muilla,ei mitään rähjiä. aletaan niin helposti kiusaamaan.

lapsen ei tarvitse hävetä perheen köyhyyttä.

Vierailija
2/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä sitten se ett kyllä ne tarhakaverit näkee kun haen lastani ett äitillä on kauheet lumput aina päällä. Kevättakkiakaan mulla ei oo. Lapsille oon kyllä ostanu kivat kevätvaatteet. Kaikkeen ei vaan rahat riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi silloin kun ei oikeasti ole mistä repiä tuota 166e niin vähän vaikea vaikka kuinka lapsen puolesta ahdistaisi

Vierailija
4/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on suuri loppusumma, mikä tuntuu.

Kuinka pitkään luulet, että pystyy pitämään noita vaatteita? Onneksi teini-ikäinen ei tarvitse niin montaa vaatekertaa kuin esim leikki-ikäinen.

Vierailija
5/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on suuri loppusumma, mikä tuntuu. Kuinka pitkään luulet, että pystyy pitämään noita vaatteita? Onneksi teini-ikäinen ei tarvitse niin montaa vaatekertaa kuin esim leikki-ikäinen.

mut onneksi oli -40%, en mä kyllä itselle noin kalliita koskaan hanki. Mut haluan kyllä että lapsen ei tarvitse miettiä miten vähän meillä on rahaa ja joo ei ollut käteistä vaan luottokortilla maksoin. ap

Vierailija
6/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aika mestari löytämään sopivia vaatteita poistotangoista tosi halvalla.

Jossain vaiheessa aion opettaa ainakin tytön tuunaamaan itse vaatteita.

Vierailija
7/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorimmat lapset ovat tyttöjä. Kirppiksillä on tarjontaa vaikka kuinka varsinkin tuolle 12-vuotiaalle, joka käyttää naisten xs-kokoa/lasten 164-170. Adidaksen tennaritkin löysin kirppikseltä 13 eurolla, pari kertaa tainneet olla käytössä. Toppeja ja trikoopaitoja löytyy alkaen 20 senttiä ja farkkuja 2-5€.

Lapset menee kyllä aina etusijalle. Ja saavat ajoittain kaupastakin vaatteita varsinkin 15-vuotias, jolle ei aina sopivaa löydy kirppiksiltä. Kenkiä tulee eniten ostettua ihan kaupasta, kirpparilla tarjontaa kuitenkin vähän liki käyttämättömistä.

Vanhin lapsemme on poika mutta käyttänyt samaa aikuisten kokoa jo 5 vuotta. Löytyy kirppiksiltäkin mieluista, kun ei ole viimeisien trendien perään.

Vierailija
8/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niken tennarit, Adisaksen lenkkarit ja canvas koristossut. Osta 3 ja maksa 2, joten tosi edullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan