Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjääk kissat yksin viikon, jos niitä käydään ruokkimassa lähes joka päivä?

Vierailija
10.04.2011 |

Tämäkin mietinnässä. Kissojen hoitopaikkaa etsin, mutta ehkä parempi olisi jos saisivat olla kotona. Onko rääkkäystä jos kaksi toisilleen tärkeää kisua on viikon itsekseen. Niitä käytäisiin katsomassa n. 4-5 kertaa ja samalla ruokittaisiin märkäruuat. Kuivaa kokoajan tarjolla. Vai vienkö suosiolla kissahotelliin, joka täällä pk-seudulla maksaa maltaita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäisi, jos se ruokittaisiin päivittäin pari-kolme kertaa ja samalla sen kanssa seurusteltaisiin ja leikittäisiin. Meillä kissat ovat myös kovin tarkkoja vessojensa siisteydestä ja alkavat herkästi tehdä tarpeitaan sopimattomiin paikkoihin, jollei siisteys vastaa heidän standardejaan;)

Olisiko jotain tuttuaja luotettavaa koululaista tai naapuria, jolle voisit uskoa kissasi hoidon pientä korvausta vastaan? Näin meillä on toimittu ja olen itsekin joskus alakouluikäisenä ollut naapurin kissanvahtina ja hyvin sujui kaikin puolin.

Vierailija
22/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoista on toisilleen paljon seuraa ja jos niitä käy melkein joka päivä, esim. 5-6krt viikon aikana katsomassa, antamassa ruokaa, vaihtamassa vedet, siivoamalla hiekka-astian, ja pitämällä kissoille seuraa vaikka leikkimällä, kyllä kissat silloin pärjäävät tuon 1 viikon mainiosti keskenään.

Tuo 350e viikolta hoitomaksu kissahotellista on aivan järjetön summa, hirveää rahastusta! Kysy vaikka joltain naapuriltasi, voisiko käydä hoitamassa nuo em. asiat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin mun 3 kattia pärjäs ihan hyvin viikon reissun ajan. anoppi kävi muutaman kerran kattomassa.

Vierailija
24/27 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen duunia jossa joudun paljon reissaamaan, välillä olen 2 viikkoa putkeen ulkomailla. Kissoilla on koko ajan ruokaa ja juomaa ja joku käy niitä katsomassa 12 tunnin välein. Pärjäävät hyvin kahdestaan eikä minkäänlaista protestointia.

Vierailija
25/27 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse pari kertaa vuodessa asumassa viikon ystäväni kissan seurana, kun isäntäväki on maailmalla. Miksi se olisi niin hankalaa kelle tahansa?

Vierailija
26/27 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalissa eläinhoitolassakaan sitä seuraa ole tarjolla tuntitolkulla per eläin. Sielläkin huolehditaan perustarpeista pääasiassa. Silmiä toki on enenmän, jos sairastuu ym. Kissa on myös vahvasti reviirieläin ja kotona stressaa huomattavasti vähemmän.

Kumpikin vaihtoehto on hyvä. Valitse, miten itestä parhaalta tuntuu.

Vierailija
27/27 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajalla olisi myös hyvä olla silmää sille, onko eläin mahdollisesti sairastumassa eli vetäytyykö, aristeleeko, kulkeeko pissa ja kakka jne.