6€ rahaa ja ens viikko olis selvittävä =(
Joo-o on ollut kaikkea ja se siitä.
Mutta ihan hyvillä mielin, ellei mitään aivan arvaamatonta tule. Huomiseksi on tän päiväistä ruokaa ja sit on viel lihasuikaleita joista voi kehitellä riisin kans jotain.
Joku halpisruoka olis kehiteltävä..mikä? Muuta kyllä riittää, siis kurkkua, leipää, margariinia, jugurttia, juustoa jne.
Kommentit (14)
Kasvissosekeittoa. Porkkanaa ja perunaa isot pussilliset niin saat ison keiton.
Tai makaronia jos löytyy kaapista niin ostat soijarouhetta ja teet makaronilaatikkoa.
niinkuin joku aivan varmasti tulee ehdottaan.
sanoo että rahaa 0e mutta lainarahaa(pankin lainaa) tilillä on sekä luottokortteja mutta yritän käyttää niit nyt mahd.vähän lapsilisiin saakka...tekee kyl tiukkaa kun toinen vaan töissä!
ja tosiaan tuo yksi ruoka pitäisi tuolla 6€ saada ja pari maitoa.
Minua ahdistaa jos tileillä on alle 500e.
Ekalla vastaajalla olikin jo hyvät ruokaehdotukset,ehkä jotain kiisseliä voisit tehdä jos marjoja on?
Ekalla vastaajalla olikin jo hyvät ruokaehdotukset,ehkä jotain kiisseliä voisit tehdä jos marjoja on?
Säästöihin en viitsis tän muutaman päivän takia kajota
Kyllä rahaa pitää silti ruokaan olla
kermaa.
Kaalista saa kaalilaatikkoa ja kaalimuusia. Kermalla muusista ruokaisampaa.
Sit paistat itse sämpylöitä.
Ja jos marjoja on pakasteessa, ni neljän viljan puurokin sopii yhtenä päivänä melkein iltaruoaksi.
Eurolla koko perhe täyttää vatsansa riisipuurolla (jos riisejä kaapissa, maitolitra 85 senttiä.)
Ja kuten joku sanoikin, keitä kiisseli jos syksyisiä marjoja vielä on.
Osta puurohiutaleita, mulkkuja = kananmunia, makaronia, jauhelihaa. Makaronilaatikkoa syö pari pvää. Hernekeittoa, riisiä, papuja tonnikala, tomaattimurskaa.
Mutta 6e ei taida riittää.
menoa toisessa kuussa enemmän, niin meillä otetaan sieltä säästöistä lainaa ja maksetaan se sitten takaisin.
Mutta ruuasta ei koskaan tingitä.
pulloja niin saat jotain hyvääkin:)
jauhelihapkt ja onko sulla puurohiutaleita?
Uunipuuroa ja jauhelihamakaroonilaatikkoa parille päivälle.
Munapkt niin saat munakasta!