Lastenvaunujen jarrut pettivät, vauva kuoli Tammelassa
Kommentit (38)
Minulla on 5kk poika (ja 1v6kk tyttö), olen niin pahoillani perheen puolesta. En ymmärrä miten tuo on tapahtunut, mutta hirveän surullista se on. Kaikille vanhemmille voi vahinko joskus sattua, eikä sitä kenellekään toivoisi.
Ei kakille. Vauvan pitäminen pois vaaroista ei ole avaruustekniikkaa.
Sinusta varmaan vauvan pistorasista saama sähköiskukin on ikävä onnettomuus?
Laittakaa pa yksikin esimerkki onnettomuudesta joka on okeasti vahinko?
onnettomuudet ovat vahinkoja, jotka tapahtuvat vahingossa. Vai tiedätkö edes mitä "vahinko" tarkoittaa. Vahingossa/tahallaan, vai väitätkö, että isä jätti TAHALLAAN laittamatta jarrun kiinni.
Laittakaa pa yksikin esimerkki onnettomuudesta joka on okeasti vahinko?
aikaan tosi raju ja puuskainen tuuli. Meiltä se heitti puutarhapöydän pois terassilta. Täällä on taas ihan sairaita naisia kommentoimassa, nauttimassa toisten surusta. Mikä hitto teitä vaivaa, oikeesti?
Näin se aina on
Olet ihan oikeassa.
kun joku nainen juoksi sivusta kauheella vauhdilla. Nostin rahaa huolettomana.. kuulin kauheeen jarrujen kirskahduksen.
Käännyn ja huomasin mun lapsen keskellä autovyälää rattaineen.
Ainakin nämä av-mammat siis. Näin minäkin eilen lenkkeilijöitä vaikka oli kova tuuli ja satoi räntää,ehkä itsensä kiduttamisesta saa jotain nautintoa sitten.
jos ne ajavat alas terassilta eikö niin? En ymmärrä miten vaunujen malli tai pyörien määrä tähän vaikuttaisi.
Minä sain käsityksen että kyseessä oli sellainen laaja, kaiteeton puuterassi mitä uusissa taloissa usein on.
jarrut olivat koko ajan päällä. Tuuli nappasi vaunut mukaansa. Kyllähän sitä neuvotaan, ettei vaunuja saisi ikinä jättää valvomatta ulos. Käsi pystyyn mammat, jotka pitävät koko ajan kädellä kiinni vaunuista, kun vauva nukkuu. En minä ainakaan. Istun usein ikkunan takana keittiön pöydän ääressä kahvilla ja lukemassa, eikä mulla ole ikinä käynyt mielessä puuskaisellakaan tuulella, että vaunut lentäisivät jonnekin.
ilma voi olla TODELLA KAUNIS vaikka tuuleekin. Ei se lapsi vaunuissa palele...
Puuskittaista kovaa tuulta voi olla keäshelteilläkin ja silti sää on ihana. Ainakin meillä oli viikonloppuna kaunis ilma, vaikka lenkillä käydessä välillä tuulikin kovin. Kauheata perheelle. En toivoisi tapahtuvan kenellekään tuollaista.
Sairaita ihmisiä näkyy olevan kyllä täällä kirjoittelemassa...nolottaa ihan joidenkin puolesta. Ilman älyttömiä kommenttejakin vanhempien tuska on sietämätön. Lisäksi vahinkoja sattuu aina elämässä. Vahinko ei todellakaan läheskään aina ole huolimattomuus!
täydellinen av-mammakin voi sen huomata, kannattaa sen jälkeen pysyä pois tältä palstalta:(
Voi luoja sentään teitä ihmisiä. Suuri suru on kohdannut perhettä ja itse myötäelän surussa ystäväperheeni kanssa.
isä palasi muutaman minuutin jälkeen laittamaan jarruja kiinni ja löysi kärryt nurinpäin. Mut tää on vaan huhua sieltä suunnalta.
Voimia heille!
En itse ainakaan enää nukuta ulkona, sisällä ei omassa sängyssä pääse tapahtumaan onnettomuuksia samanlailla kuin ulkona vaunuissa. Tuntuu ainakin kerran vuodessa yksi tälläinen tulevan. Kerran jätettiin vauva tuttavan perheen pihalle nukkumaan, mutta en voinut sisällä hetkeksikään rentoutua kun piti kokoajan kurkkia ikkunasta. Helpompi ottaa vauva sisälle mukaan.
sekoaisin varmaan, jos vauvani kuolisi...