Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän perheen TÄYDELLISTÄ arkea...

Vierailija
10.04.2011 |

Minulla ja miehelläni on kaksi lasta,TYTTÖ ja POIKA tietenkin,ovat kaksoset, Tytär Jessica-Jennica-Janina-Serafiina ja poika Mico-Nico-Alex-Felix ovat kovasti toivottuja,TIETENKÄÄN ei ollut mitään toiveita aikoinaan sukupuolen suhteen,kunhan vain tulisi KUMPAAKIN SUKUPUOLTA yksi kappale. Asumme Helsinkiläisessä LÄHIÖSSÄ.Aamulla kun mies lähtee TÖIHIN,minä lähden lasten kanssa ULOS,olenhan KOTIÄITI,oli sää mikä tahansa.Lapset TARVITSEVAT happea ja liikuntaa.Lasten päälle puetaan TIETYSTI lämpimät REIMATECIT,jotka ANOPPI meni ostamaan,itse olisin halunnut lapsillemme mielummin JONATHANIT....Omissa vaatteissa sitten säästänkin ja vetäisen päälleni TUULIPUVUN.

Sitten tullaan sisälle syömään OMATEKOISTA kalakeittoa (kalatkin on ITSE ongittuja).Sitten onkin päiväunien aika.

Niin,lapsemme ovat jo 2-vuotiaita,äkkiä se aika kuluu... Onneksi MAITOA vielä RIITTÄÄ RINNOISTA,aion IMETTÄÄ niin pitkään kuin maitoa tulee ja LAPSENTAHTISESTI tietenkin.

PITKÄSSÄ JUOKSUSSA tietenkin tulee päivä kun imetys loppuu,mutta sitten jatketaan LIINAILUA ja RINKKAILUA,niin saavat lapset läheisyyttä.

Kun mies tulee töistä,lähdemme KÄVELLEN koko perhe METSÄÄN keräämään SIENET ja MARJAT,niin saamme taas makoisaa ITSETEHTYÄ ruokaa seuraavana päivänä.

Sittempä se uni maistuukin ja käymme yöunille siinä ILTAKUUDEN hujakoilla,no paljastettakoon että minä ja mieheni saatamme valvoa vielä VARTIN YLI KUUTEEN asti,koska PARISUHDETTA täytyy HOITAA ja siksipä harrastamme SEKSIÄ JOKA ILTA,vaikkei toista huvittaisikaan.

Lopuksi muuuten, mitä mieltä olette lasten NIMISTÄ,eikö olekin kauniit,sopivat NIIN HYVIN meidän sukunimeen,mikä on VIRTANEN

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/117747/meidan_perhee…

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla