Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua? tuttava perui kyläilyn sairauteen vedoten, olikin shoppailemassa.

Vierailija
10.04.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tunnekuohuja.

Vierailija
2/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuosta tulisi tympeä olo miksi piti valehdella eikä sanoa suoraan.

Minä olen tosin ihmisiä joka kysyisi asiasta päin näköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailla silti voi.

Vierailija
4/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa itseä peiliin, sieltä se syy löytyy, ei siitä kaverista. Miksi ei halunnut tullakaan kylään? Miksi olet niin epäkiinnostava? Miksi shoppailu on kivempaa kuin sinun seura?

Vierailija
5/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö itsekin oharit seuraavalla kerralla?

Vierailija
6/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en menisi kostamaan samallalailla. Se on todella lapsellista.

Vierailija
7/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaisia tuttavia tarvitse nähdä vähään aikaan. ja sittenkin myöhemmin jos itsellä ei ole mitään tekemistä. Ja sano sille tuttavallesi, että tiedät, katso sitten miten reagoi.

Vierailija
8/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin nimittäin itsekin ostoksille, kun vierailu peruuntui ja daa.. siellähän tämä sairastava tuttavakin oli.

Moikkaisin ja jatkoin matkaani.

Vierailija
9/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin nimittäin itsekin ostoksille, kun vierailu peruuntui ja daa.. siellähän tämä sairastava tuttavakin oli.

Moikkaisin ja jatkoin matkaani.

Vierailija
10/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, itse käytän tuotan sairas-tekosyytä jatkuvasti! Varmasti kaikki tietävät etten ole aina sairas, mutta en vain kehtaa sanoa esim. en jaksa katsella juhliasi kun kuitenkin juot siellä liikaa, tai en viitsikään tulla kun kuitenkin jauhat vaan erostasi, tai tuun jos se kauhea kaverisi/miehesi/naapurisi ei tule... Kohteliaisuuttani aina lupaan, kun kysytään etukäteen, jotenkin en vain kehtaa sanoa että kattotaan, voi olla etten pääse.

En tosiaankaan tiedä mitä vastaisin jos minulta suoraan ruvettaisiin kyselemään että miksi valehtelen, tuntisin oloni todella kytätyksi ja ahdistelluksi. En myöskään itse lähde selvittelemään peruvien kaverien osalta että oliko nyt varmasti kuumetta, ettet vain ollut pikkaisen nuhainen tms.

Nämä valkoiset valheethan kuuluvat arkipäivään, kamalaa jos joku tosiaan loukkaantuu niistä!

Vierailija
11/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain ihmisiä on, jotka vain vinkuu ja vinkuu kylään. Vaikka kuinka nätisti yrittäisi kierrellä ja kieltäytyä niin toinen vain vinkuu. Eivät ole sellaista seuraa, että tuhlaisin vapaapäiväni.

Kun toinen ahdistelee tarpeeksi, tulee sitten luvattua ja alkaa kaduttamaan kun olisi monenlaista muuta tekemistä vapaapäivänä, eikä ehdi myöhemmin. Tulee sitten "sairastuttua". Harmi kun kaverilla kävi käry.

Vierailija
12/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Tämä nyt on kummallisimpia asioita joita olen lukenut? AIvan käsittämätöntä luvata jos tietää ettei kuitnekaan mene... Kummallisia ihmisiä tällä pallolla tallaa.

Voi ei, itse käytän tuotan sairas-tekosyytä jatkuvasti! Varmasti kaikki tietävät etten ole aina sairas, mutta en vain kehtaa sanoa esim. en jaksa katsella juhliasi kun kuitenkin juot siellä liikaa, tai en viitsikään tulla kun kuitenkin jauhat vaan erostasi, tai tuun jos se kauhea kaverisi/miehesi/naapurisi ei tule... Kohteliaisuuttani aina lupaan, kun kysytään etukäteen, jotenkin en vain kehtaa sanoa että kattotaan, voi olla etten pääse. En tosiaankaan tiedä mitä vastaisin jos minulta suoraan ruvettaisiin kyselemään että miksi valehtelen, tuntisin oloni todella kytätyksi ja ahdistelluksi. En myöskään itse lähde selvittelemään peruvien kaverien osalta että oliko nyt varmasti kuumetta, ettet vain ollut pikkaisen nuhainen tms. Nämä valkoiset valheethan kuuluvat arkipäivään, kamalaa jos joku tosiaan loukkaantuu niistä!

Vierailija
13/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapaamisen peruuntuminen minun suunnitelmiani sotkenut, päinvastoin.

Vierailija
14/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mutta vaikutat jotenkin kitkerältä. Kaverisi sentään perui, etkä joutunut häntä turhaan odottelemaan. Perumisen syy nyt on ihan sama, en oikein käsitä pitäisikö kaverisi nyt niiaten pyytää anteeksi valkoista valhettaan ja kertoa suoraan että shoppailu on kivempaa kuin sinun näkeminen. Että voit sitten suuttua ihan luvan kanssa ja kiukutella vähän lisää.

Vierailija
15/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, itse käytän tuotan sairas-tekosyytä jatkuvasti! Varmasti kaikki tietävät etten ole aina sairas, mutta en vain kehtaa sanoa esim. en jaksa katsella juhliasi kun kuitenkin juot siellä liikaa, tai en viitsikään tulla kun kuitenkin jauhat vaan erostasi, tai tuun jos se kauhea kaverisi/miehesi/naapurisi ei tule... Kohteliaisuuttani aina lupaan, kun kysytään etukäteen, jotenkin en vain kehtaa sanoa että kattotaan, voi olla etten pääse. En tosiaankaan tiedä mitä vastaisin jos minulta suoraan ruvettaisiin kyselemään että miksi valehtelen, tuntisin oloni todella kytätyksi ja ahdistelluksi. En myöskään itse lähde selvittelemään peruvien kaverien osalta että oliko nyt varmasti kuumetta, ettet vain ollut pikkaisen nuhainen tms. Nämä valkoiset valheethan kuuluvat arkipäivään, kamalaa jos joku tosiaan loukkaantuu niistä!

jessus mikä tyyppi :O

Vierailija
16/16 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pimeetä porukkaa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme