Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisissa asioissa olet ollut "hysteerinen" äiti?

Vierailija
10.04.2011 |

Tuli mieleen tuosta vaunuonnettomuudesta, että vauvan ollessa vuoden ikäinen olisimme saaneet uuden asunnon, joka pahaksi onneksi sijaitsi 8. kerroksessa. En pystynyt muuttamaan vauvan/lapsen kanssa niin korkealle.

No, asumme edelleen (kuten tuolloinkin) maan tasalla, enkä ole kyllä kertaakaan vauvoja nukuttanut parvekkeella, mihin syyhyn aikoinani miehelle vetosin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten anna lapsia ( 6 ja 5 v ) isovanhempien kesämökille hoidettaviksi. Rannalla mökki. Laiturin päässä useampi metri jo vettä, tosi äkkisyvät rannat... Ihmetteleevät kovasti päätöstäni, että haluan olla aina itse mukana. Onko hysteeristä mielestänne?

Vierailija
2/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten anna lapsia ( 6 ja 5 v ) isovanhempien kesämökille hoidettaviksi. Rannalla mökki. Laiturin päässä useampi metri jo vettä, tosi äkkisyvät rannat... Ihmetteleevät kovasti päätöstäni, että haluan olla aina itse mukana. Onko hysteeristä mielestänne?

Jos isovanhemmat ovat täyspäisiä, luotettavia ihmisiä, niin kyllä on hysteeristä. Jos taas hajamielisiä huithapeleita, niin sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minun esikoinen 10v pyysi päästä kaverin mökille ensi kesänä, enkä päästä, kun en

a) tunne paikkaa - onko vettä jne. (Lapseni osaa kyllä uida, mutta mutta...)

b) tunne niin hyvin vanhempia etten osaa sanoa vahtivatko kuinka hyvin

c) tunne niin hyvin vanhempia etten tiedä ovatko mökillä kännissä/selvinpäin

jne jne...

Vierailija
4/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu joskus etteivät malta katsoa lasten perään koko ajan ulkona ollessa ja meidän nuorempi on erittäin vilkas. Jos mummo tekee ruokaa sisällä, niin ukki ei kyllä ole haukkana perään katselemassa, vaan saattaa puuhailla sivussa jotain muuta...

Vierailija
5/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökille lupaa, mut nyt kyse isovanhemmista, jotka odottaa kovasti meidän lapsia sinne kyläilemään. Olen niin kahden vaiheilla, mut en todellakaan antaisi itselleni anteeksi jos sitten sattuisi jotain... Olinkohan 4 vai 5.