Miten taas kiihottua omasta miehestä?
Kommentit (28)
seksikäs olo ja seksin haluaminen lähtee pitkälti naisesta itsestään, en usko niinkään, että miestä pitäisi muuttaa. Tee jotain itsellesi virkistävää mistä tulee hyvä olo kuten käy liikkumassa, osta vähän uusia vaatteita, käy kampaajalla tai/ja lait korkkarit jalkkaan, käy tapaamassa ystäviä. Kun tunnet itsesi virkistyneeksi ja naiselliseksi, ehkä myös seksihalut myös löytyvät. Itsellä pitää olla ensin hyvä olla, että voi kiinnostua seksistä,ei sitä väsyneenä kiinnosta. Ota itsellesi virkistys päivä ja anna miehen hoitaa lapset. Illalla kun tulet kotiin ja lapset nukkumassa saattaisi seksikin kiinnostaa.
Toki parisuhteessa kommunikointi tulee olla myös kunnossa.
Jos mahdollista viettäkää myös miehen kanssa joskus kahden aikaa.Se voi olla mitä tähänsa mistä tykkäätte, vaikka keväinen pyöräily retki.
Kevättä rintaan, kyllä ne halut sieltä löytyvät! :)
Meillä toimi keino joka ei joka kodissa onnistu:)eli meillä asuu kaksi miestä,omani sekä hänen kaverinsa,sinkkumies(töiden takia,huom).Omani ei todellakaan enää sitä huomiota hoksaa antaa 15 vuoden jälkeen,mutta koska tämä kaveri on ihastunut minuun ja passaa ihanasti(tarjoilee teetä,hoitaa meidän lapsia,hieroo jne),eli toisin sanoen lämmittelee minut,on aina pakko juosta oman miehen luo purkamaan nuo paineet...:)mies vain ihmettelee että mites minä nyt yhtäkkiä näin seksinnälkäinen olen...:)
tunnistan paljon omiakin ajatuksiani ja tunteitani siitä. Itse tosin käyn töissä enkä enää imetä, joten sikäli ap:lla on enemmän toivoa kuin minulla. Imetys kun tosi monella naisella pitää halut täysin jäässä, minulla myös. Tykkäsin imettämisestä ja imetin pitkään, mutta koko sen ajan tunsin oloni hyvin epäseksuaaliseksi. En esim. saanut päähääni minkäänlaista seksifantasiaa yhtään kenestäkään, ei vain irronnut. Kun lopetin imettämisen niin seksuaalisuus alkoi palautua, se vain ei kohdistunut omaan mieheeni. Meillä on kyllä seksiä, myös minun aloitteestani, mutta se on mun puoleltani ihan vain velvollisuudentuntoa.
Ne ketjun alkupäässä esitetyt hyväntahtoiset neuvot suhteen piristämiseksi eivät tuntuneet kovin sopivilta mun tilanteeseeni, sillä kaikki sellainen harrastaminen tai ulkona käyminen mikä vaatisi MLL:n hoitajan palkkaamisen illaksi työpäivän jälkeen, sen sijaan että me oltaisiin lastemme kanssa itse, ei houkuttele mua yhtään. Meillä yksinkertaisesti ei ole aikaa sekä käydä töissä, olla lastemme kanssa että juosta viikonloppumatkoilla tai yhteisissä harrastuksissa miehen kanssa.
Kiinnostavin ideoista oli se että aloittaisi "naurettavaltakin tuntuvan flirtin" miehen kanssa, kuin alkuaikoina. Se olisi varmaan miehestä aivan mahtavaa, ja voi olla että se poikisi sen puolelta sitten jotain yllättäviä positiivisia reaktioita, mutta vaikeinta on päästä alkuun, kun tosiaan lähtökohta on se ettei mulla ole seksuaalisia tunteita miestäni kohtaan. :/
Meillä meni ainakin melkein vuosi ennenkuin palauduin ja halusin taas seksiä. Käskin myös miehen olla "vihjailematta" olla yrittämästä seksiä, koska se vaan ahdisti lisää.. Kyllä se sieltä taas onnistuu, kun aika kuluu ja tekee vähän töitä sen eteen.
Meillä meni ainakin melkein vuosi ennenkuin palauduin ja halusin taas seksiä. Käskin myös miehen olla "vihjailematta" olla yrittämästä seksiä, koska se vaan ahdisti lisää.. Kyllä se sieltä taas onnistuu, kun aika kuluu ja tekee vähän töitä sen eteen.
Siis ylös, ulos ja silmä käteen katselemaan "vieraisiin pöytiin". Kun hormonit jo valmiiksi hyrräävät, lue vaikka joku eroottinen tarina (www.herkku.net esim.) ja avot :)