Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liikunta-addikti, auttakaa :(

Vierailija
09.04.2011 |

Nytkin on pakko lähteä lenkille, vaikka olin päättänyt pitää välipäivän. Ei tästä tule mitään :( Kunto kyllä kohenee, kroppa muokkautuu ja mieli virkistyy!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä. Minunkin olis tehnyt mieli mutta en kerennyt tänään. Huomenna sit taas.

Tiedän tunteen, siihen jää koukkuun;)

Vierailija
2/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. laiska läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välipäivät ovat tarpeen, jotta aloittelija ei päädy ylikuntoon

Vierailija
4/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kehittyvät levossa. Varsinkin, jos päivittäin kuormittaa kehoa samalla treenillä niin liakset väsyy ja loukkaantumisen riski kasvaa. Lihashuolto pitää myös muistaa!

Itsekin olen ollut liikuntariippuvainen, mutta oli pakko vähentää. Liikkuminen alkoi sanella aikataulut uusiksi, määrät kasvoivat kohtuuttomiksi. Olin todella vihainen, jos en jostain syystä saanut "päiväannostani". Nyt liikun maltillisemmin ja harrastan myös pehmeitä lajeja kuten venyttelyä ja pilatesta.

Vierailija
5/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 120km toistaiseksi tällä viikolla juoksua...

Vierailija
6/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten tuollaiseksi tullaan?

Oletko ollut kauankin? Eli liikunta-addiktiksi tulemisen ABC, kiitos?

Vierailija
7/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että normikävelylenkillä voi käydä päivittäin, ei siitä mitään haittaa ole. Ei tarvi aina vetää täysillä.

Vierailija
8/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten tuollaiseksi tullaan?

Oletko ollut kauankin? Eli liikunta-addiktiksi tulemisen ABC, kiitos?

Olen liikkunut säännöllisesti ylioppilaskirjoituksista saakka. Eli sellaiset 15 vuotta. Aluksi kävin lukulomalla päivisin jumpissa, vähintään viisi kertaa viikossa. Pari vuotta meni niin, että kävin vain kolme kertaa viikossa. Sitten aloin käydä salilla pari kertaa viikossa. Sitten aloin juosta. Sitten pyöräillä.

Nyt käyn siis jumpissa, salilla, juoksen, spinnaan ja pyöräilen vähintään kuusi kertaa viikossa. Just katsoin Heiaheiaasta, että viimeksi olen pitänyt täysin liikunnasta vapaan välipäivän 30. maaliskuuta. No on siinä välissä yksi Bodybalance-päivä, joka on käytännössä vähän niinku lepoa :)

Venytellä pitäisi ehdottomasti enemmän, koska kroppa ei todellakaan palaudu enää samalla tavalla kuin parikymppisenä. Jos sairastun niin, etten voi esimerkiksi kahteen viikkoon urheilla (esim. joku rasitusvamma), niin sen jälkeen onkin helppo olla kokonaan ilman liikuntaa ja joutuu taas ottamaan itseään niskasta kiinni, että saa rutiinin pyörimään. Ja sen olen myös huomannut, että kolme kertaa viikossa ei riitä, siitäkin alkaa sit luistaa helposti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi