Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko miehellesi kaikki kaikessa? Hänen elämänsä nainen

Vierailija
09.04.2011 |

eikä hän muita katsele tai halua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rauhassa. Silti voi olla kaikki kaikessa. :)

Vierailija
2/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä just eilen pohdin ja tiedän jo heti että en ole elämänsä nainen jne.Mut eipä ole hänkään elämäni mies.

Vääristä syistä mentiin naimisiin mut mielestäni ja hänenkin oikeista syistä ollaan yhdessä edelleen.Lapset kun on ja ei me nyt usein riidelläkkään!Tässähän se menee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuo muuten normaali oliskaan.

Vierailija
4/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sitä on välillä uskoa, mutta on se sellainen kantava voima tässä suhteessa.

Vierailija
5/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan opittu liikaa toisistamme, ei enaa iske...

Vierailija
6/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika realistinen käsitys rakastumisesta ja parisuhteesta; kumpikin on aina b-vaihtoehto verrattuna omiin unelmiin sekä niihin ihastumisiin, joita ei sitten kuitenkaan koskaa oppinut todella tuntemaan, joten heidän kanssaan kaikki on jäänytkin sille ihanuusasteelle ilman pettymyksiä ja ristiriiotja.

Mies kuitenkin rakastaa minua ja minä häntä ja meillä on hyvä suhde. Toisiin saa ihastua ja toisia saa vilkuilla ihan miten paljon vaan (ja varmana vilkuileekin koska on työpaikkansa ainoa mies), mut mä luotan mieheeni. Sattumalta kun olen itse miesvaltaisella alalla, eikä koskaan ole tullut mieleen rikkoa meidän liittoa.

Vierailija
7/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullakseni miehen ex-tyttöystävä oli hänen elämänsä rakkaus. Mutta se juttu ei toiminut ja meidän on hyvä olla yhdessä.

Vierailija
8/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin mieheltä ja hän vastsi:

Mikset olisi?

Vierailija
9/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten hänkin minulle. Silti katsellaan muitakin. Kauniita ihmisiä on kiva katsella!

Vierailija
10/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kertoo sen mulle joka päivä ja kutsuu aarteekseen. :) Kyllä hän silti katselee muita naisia, ihan niin kuin minäkin katselen muita miehiä. Ei siksi, että oltaisiin jotenkin silmät auki siltä varalta, että joku "parempi" tulee vastaan vaan yksinkertaisesti siksi, että kauniit/komeat ihmiset ovat ilo silmälle ja onhan heitä mukava katsella. :)

En toki ajattele, että minun pitäisi mieheni mielestä olla maailman ainoa kaunis nainen tai mieheni minun mielestäni maailman ainoa komea mies. Toki muitakin voi pitää viehättävänä, mutta me olemme kuitenkin toisillemme ne ainoat, jotka haluamme.

Vierailija
11/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ainakin on minulle elämäni mies, puoliso ja lasten isä.

Ollaan oltu 12v naimisissa. Ollaan tunnettu 13v.

Meillä menee tosi hyvin ja molemmat pystyy luottamaan toisiin.

Mulle mies on niin tärkeä ihminen että en pärjää ilman sitä. niin henkisesti kuin fyysisesti. Mies on sanonut samaa minusta.

Tuskin se nyt pystyy olla katsomatta jos vastaan tulee hyvännäköinen muodokas nainen:)