Mitä huonomaineisia kaupunginosia Helsingissä on?
Kommentit (9)
olisi vastata kysymykseen, mitkä kaupunginosat Helsingissä EIVÄT ole huonomaineisia? Riippuu varmaan kyllä aika paljon ihmisestä mitä aluetta pitää huonona. Itse en ikinä muuttaisi itä-Helsinkiin, Malminkartanoon, Kannelmäkeen, Tapulikaupunkiin, Malmille ja moneen muuhun paikkaan. Turvallisinta on pysytellä etelä-Helsingissä (Eira,Ullanlinna,Punavuori..). Etelä-Haaga on käsittääkseni myös ok.
Itä-helsinkiä on myös Jollas ja Marjaniemi, joihin tavan tallaajilla ei ole varaa.
Sekä Malminkaratanossa, Kantsussa, että Malmilla on erilaisia alueita. On vuokrataloja ja omakotitaloja.
olisi vastata kysymykseen, mitkä kaupunginosat Helsingissä EIVÄT ole huonomaineisia? Riippuu varmaan kyllä aika paljon ihmisestä mitä aluetta pitää huonona. Itse en ikinä muuttaisi itä-Helsinkiin, Malminkartanoon, Kannelmäkeen, Tapulikaupunkiin, Malmille ja moneen muuhun paikkaan. Turvallisinta on pysytellä etelä-Helsingissä (Eira,Ullanlinna,Punavuori..). Etelä-Haaga on käsittääkseni myös ok.
Itä-helsinkiä on myös Jollas ja Marjaniemi, joihin tavan tallaajilla ei ole varaa.
Sekä Malminkaratanossa, Kantsussa, että Malmilla on erilaisia alueita. On vuokrataloja ja omakotitaloja.
Esim. Kulosaari = erittäin huonot palvelut (koko alueella 1 Alepa), huonot kulkuyhteydet, talvella teitä ei aurattu juuri lainkaan, puistot täynnä hanhen paskaa, al-astetta käydään parakeissa ties vielä kuinka kauan...en muuttaisi en.
Terkuin koillis-Helsingissä asuva, jolla noi kaikki em. asiat on loistavassa kunnossa :)
Vai että koko itä- ja pohjoishelsinki ...? Löytyypäs täältä asiantuntemusta.
Hyviä ja huonompia alueita on kyllä ilmansuunnista riippumatta vähän kaikkialla. Kannattaisi ihan käydä tutustumssa.
Pohjois-Helsingin omakotitalo-alueet ( Pakila, Pirkkola, Paloheinä jne) ovat hyviä, turvallisia ja erityisesti kesällä ihania aluita.
Idässä meren rannat ovat upeita.
Joita kannattaa välttää ovat Kontula, Jakomäki, myllypuro, Mellunmäki ja Mellukylä. Kannelmäki ja Malmi ovat ok, jos ei asu kaupungin vuokra-ghetoissa. Kamppi on ihan keskustassa, mut tosi rauhatonta, samoin Punavuori baarien takia. Olen asunut Kulosaaressa, Etu-Töölössä, Ullanlinnassa ja Pukinmäessä, ja kaikkia näitä voin suositella. Pohjoisen lähiöistä kivoja ovat Oulunkylä, Pakila, Pukinmäki, osa Malmista, Tapanila, Puistola, Suutarila ja moni muu. Idässä taas kivoja ovat esim. Herttoniemi, Kulosaari, Laajasalo, Jollas, Tanmisalo, Marjaniemi, Puotila, osa Vuosaaresta, Aurrinkolahti... Kun välttää kaupungin vuokrakämppiä niin pärjää pitkälle. Niin, ja joka paikassa Hgissä on järjestyshäiriöiä Ehkä rauallisimpia omakotialueita lukuun ottamatta. Huumeita on kaikkialla, huumeiden laji vain vaihtelee.
Vai että koko itä- ja pohjoishelsinki ...? Löytyypäs täältä asiantuntemusta.
mähän kirjoitinkin et LÄHES koko itä- ja pohjoishelsinki. tarkoittaa et on myös kivoja paikkoja tosin mun mielestä aika vähän
asunut Pikku-Huopalahdessa, Alppilassa, Vallilassa, Punavuoressa, Etu-Töölössä ja Haagassa.
Kaikkia voin suositella lämpimästi!!
Varmasti kaikki Helsingin kalleimmat kämpät (jos e ehkä Kaivarin aluetta oteta lukuun) ovat tällä hetkellä itäisessä Helsingissä...Viimeisimmät rakennetut Aurinkolahdessa, kauhistus kauhistus, Vuosaaressa!
Oikeassa oli kirjoittaja että kaupungin vuokrataloissa varmaan on rauhatonta, muuten joka paikasta löytyy hyviä ja huonoja alueista.
olisi vastata kysymykseen, mitkä kaupunginosat Helsingissä EIVÄT ole huonomaineisia?
Riippuu varmaan kyllä aika paljon ihmisestä mitä aluetta pitää huonona. Itse en ikinä muuttaisi itä-Helsinkiin, Malminkartanoon, Kannelmäkeen, Tapulikaupunkiin, Malmille ja moneen muuhun paikkaan.
Turvallisinta on pysytellä etelä-Helsingissä (Eira,Ullanlinna,Punavuori..).
Etelä-Haaga on käsittääkseni myös ok.