KAMALAA mutta mä odotan että pääsen maanantaina sairaalaan
n että saan olla rauhassa ja kerrankin mua passataan =( sain siis keskenmenon ja maanantaina meen "tyhjennettäväks" sairaalaan.
Kommentit (5)
että ei mua siellä passata mutta eipä tarvii munkaan passata ketään sillon kun luultavasti tuskissani siellä kiemurtelen...
Jo olisin kotona niin joutuisin hoitamaan lapset ja kodin ihan niin kuin trveenäkin, mies kun ei siitä välitä kuinka sairas mä olen...
Toisaalta sairaalakeikan jälkeen mua odottaa täällä pommin jäljiiltä oleva koti =(
Pelottaa jo se kun tulen kotiin...
Se ettei tee kotitöitä? Se että on vaan niin ajattelematon? Sen että on yrittäjä ja tekee pitkää päivää töissä 6-7 päivää töissä eikä tienaa mitään?
Onhan noita mutta tyhmä olen enkä kykene lähtemään, sen takia koitan hakea tyydytystä muista asioista kuten lapsista ja siitä että mieheni antaa mun tehdä osa-aika töitä vaikka rahallisesti meillä ei siihen olisi varaa mutta mä en pysty yksin pyörittämään meidän taloutta jos teen töitä täysipainoisesti.
naisihmisen sairastuttua on turha odottaa palvelua... Olen itsekin sairaanhoitaja ja tiedän että naistentaudeilla varsinkaan ei passata, vaikka olisit kuinka pääkainalossa.