Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua halveksutaan, koska

Vierailija
09.04.2011 |

sain lapsen ukkomiehen kanssa, mutta olihan mieskin siinä mukana ihan täysillä! Sitäpaitsi tulin raskaaksi vahingossa, kun ehkäisypillerit pettivät.

Mies laittoi minut uskomaan, että hän on viittä vaille eronnut eli käytännössä ero oli vain ajan kysymys. Hän oli asunut erillään vaimostaan jo tovin. Vähän epäilin, mutta kun hän vakuutteli kylliksi, aloin luottamaan. Ajattelin, että syön pilereitä, joten voin olla hänen kanssaan.

Kävi sitten niin, että hän palasi vaimonsa kanssa yhteen. Meille jäi yhteiset seurustelumuistot ja lapsi. Mies sai vielä vaimonsakin raskaaksi, joten paluu hänen luo oli pysyvä.

Lasten isä vain elää porskuttaa, kun minua halveksutaan, vaikka kannankin yh:na suuren vastuun lapsestamme. Miehen vaimo ei tiedä, että miehellä on lapsi minun kanssani. Vaikka lapsi saikin alkunsa heidän asumuseronsa aikana, niin ei ole uskaltanut tästä hänelle kertoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, paitsi että olin tuo nainen, miehen lasten äiti, jolle tuo raskaaksi tullut naikkonen väitti, että oltiin erottu??

No mies oli puhunut paskaa...

No joka tapauksessa mies on nyt alkoholisti, itse otin takaisin viideksi vuodeksi ja saatiin kolmaskin lapsi, joka tehtiin suuresta rakkaudesta, mutta miehen narsismi ei loppunut, joten....

olen nyt yh.

Vierailija
2/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jäi yhteiset seurustelumuistot ja lapsi.

Miehen vaimo ei tiedä, että miehellä on lapsi minun kanssani. Vaikka lapsi saikin alkunsa heidän asumuseronsa aikana, niin ei ole uskaltanut tästä hänelle kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä vaimolla, mutta onhan se mahdollista, että hänellä oli se vain toisena asuntona.

ap

Vierailija
4/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä vaimolla, mutta onhan se mahdollista, että hänellä oli se vain toisena asuntona.

ap

Oliko miehen asunto niin kaukana vaimosta että voisi olla ihan töissäkäynnin helpottamiseksi hankittu? Sinnehän on kätevää hankkia vakipano jolle sanotaan että eropaperit meneillään...

Aiotko kuitenkin hankkia isyyden tunnustamisen? Aikooko mies tavata mitenkään lastanne? Aika vaikeaa jollei todellakaan aio kertoa vaimolleen...

Vierailija
6/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saat lapselle perimysoikeuden.

Mitäpä sitä muuta miehestä tartteekaan....

Vierailija
7/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittää elämästään tuollaisen sopan! Ja lapset kiittää.

Kuka halveksii ap:tä, ei käynyt avauksesta ilmi. Miksi ap:tä kiinnostaa muiden ajatukset hänestä, oli sitten kyse halveksinnasta tai muusta? Ei tarvitse olla marttyyri, vaan kannattaisi hoitaa lapsen isyys-, elari- yms asiat kuntoon ja jatkaa eteenpäin. Onko muka muita mahdollisuuksia?

Ja että e-pillerit pettivät, joopajoo ...

Vierailija
8/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan isä tunnustaa isyyden tahi teette testit. Yh:na pärjää ihan hyvin, ei siitä tarvi huolehtia. Kaikkea hyvää sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi