Missä ja milloin olet syönyt elämäsi parhaan pihvin?
Kommentit (39)
Tässä nyt naudanlihapihveistä? Sellaista en ole koskaan syönyt. Joten mun paras pihvini on joku niistä kotona grillatuista porsaan kassler-pihveistä.
Joskus tässä 40 vuoden aikana:)
Entrecotea mielummin kuin filettä.
Luulen että se oli Haagissa (tai siinä vieressä s-Gravenhagessa) eräässä arentiinalaisessa ravintolassa joku naudanfile.
http://www.figaro-restaurant.com/data/alacarte.php?id=1
sieltä figaron härkä.
kokki oli osannut paistaa pihvin todella hyvin, eikä annoksessa muuteenkaan ollut mitään moitittavaa.
aina kun käyn jyväs-seudulla,pyrin käymään figarossa syömässä
N. 5v sitten Turun pippurimyllyssä
porsaanfileestä. Mausteena vain valkopippuria ja maustevoinappi. Lisäkkeenä kaitettyä perunaa ja voita.
Voittaa parhaimmankin ravintolapihvin. Tykkään yksinkertaisista mauista.
Entrecotea mielummin kuin filettä.
Ei nykyään viitsi raflassa pihvejä ottaa kun ovat järjestään pettymyksiä. Naudan entrecoteta saa parhaimmillaan 14 euron kilohintaan, ja saa kyllä sellaiset pihvit että oksat pois...!
Enkä ole syönyt minkäänlaista (liha)pihviä suunnilleen sen jälkeen, kun täytin kymmenen, eikä mua enää pakotettu. En ole koskaan tykännyt lihan mausta.
Tässä nyt naudanlihapihveistä? Sellaista en ole koskaan syönyt. Joten mun paras pihvini on joku niistä kotona grillatuista porsaan kassler-pihveistä.
Joskus tässä 40 vuoden aikana:)
mä en puhuisi hyvästä pihvistä ja sian kasslerista samassa lauseessa, on vähän käsitteiden ristiriita! Tämä kirjoittaja ei siis ole koskaan elämässään syönyt hyvää pihviä, sääliksi käy jos on sanomansa mukaan ollut "lihansyöjä" 40 vuotta.
Ei nykyään viitsi raflassa pihvejä ottaa kun ovat järjestään pettymyksiä. Naudan entrecoteta saa parhaimmillaan 14 euron kilohintaan, ja saa kyllä sellaiset pihvit että oksat pois...!
Siis jotain lihaa???? Ootteko ikinä kokeillu portobellosieniä marinoituna ja sitten grilliin? Tai tofua ekaksi soijassa marinoituna, sitten paahdetuissa seesaminsiemissä pyöriteltynä. Eikä tarvi kuule eläimiä tappaa.
Ostan hyvää sisäfilettä ja paistan itse parhaat pihvit. Kerran edustustilaisuudessa oli jumalaista peuraa, lusikalla olisi voinut syödä.
T. edellinen "portobello" Ja joo, ei tarvitse vetää herneitä nenään.
Joskus tässä 40 vuoden aikana:)mä en puhuisi hyvästä pihvistä ja sian kasslerista samassa lauseessa, on vähän käsitteiden ristiriita! Tämä kirjoittaja ei siis ole koskaan elämässään syönyt hyvää pihviä, sääliksi käy jos on sanomansa mukaan ollut "lihansyöjä" 40 vuotta.
kasslerista nyt tulee mun mielestä parhaat pihvit possun ollessa kyseessä. Nautaa ei ole vaan vara ollut ostaa koskaan, kyseistä elukkaa mä olen syönyt vain koulussa jossain sopassa luullakseni, sekä ehkä jotain jauhelihaa, enkä erityisesti kyllä ihastunut makuun. Mikä lienee hyväkin, kun ei sitä kuitenkaan olisi varaa syödä.
Siellä li paras pihvi. Toki kotona on tullut paisteltua naudansisäfilepihvejä yms. ja hyviä on olleet nekin.
Hollannissa, argentiinalaisessa ravintolassa. Kaikki pihvit tuolla ovat ihan omaa luokkaansa. Liha sulaa suuhun!
entrecote ole rasvaista ja säikeistä osaa. Eilen sai naudan entrecotea alle 10 e hintaan mutta sehän ei ole kauhean laadukasta.
käsitettä ei käytetä possuista tai siipikarjasta!!
porsaanfileestä. Mausteena vain valkopippuria ja maustevoinappi. Lisäkkeenä kaitettyä perunaa ja voita.
Voittaa parhaimmankin ravintolapihvin. Tykkään yksinkertaisista mauista.
Hong Kongissa, joku Agnus-file. Tässä linkki ravintolaan:
http://www.cafedecogroup.com/index.php?group=restaurants