Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja milloin olet syönyt elämäsi parhaan pihvin?

Vierailija
09.04.2011 |

Millainen se oli?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Kongissa, joku Agnus-file. Tässä linkki ravintolaan:

http://www.cafedecogroup.com/index.php?group=restaurants

Vierailija
2/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt naudanlihapihveistä? Sellaista en ole koskaan syönyt. Joten mun paras pihvini on joku niistä kotona grillatuista porsaan kassler-pihveistä.

Joskus tässä 40 vuoden aikana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entrecotea mielummin kuin filettä.

Vierailija
4/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se oli Haagissa (tai siinä vieressä s-Gravenhagessa) eräässä arentiinalaisessa ravintolassa joku naudanfile.

Vierailija
5/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.figaro-restaurant.com/data/alacarte.php?id=1

sieltä figaron härkä.

kokki oli osannut paistaa pihvin todella hyvin, eikä annoksessa muuteenkaan ollut mitään moitittavaa.

aina kun käyn jyväs-seudulla,pyrin käymään figarossa syömässä

Vierailija
6/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5v sitten Turun pippurimyllyssä

Vierailija
7/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porsaanfileestä. Mausteena vain valkopippuria ja maustevoinappi. Lisäkkeenä kaitettyä perunaa ja voita.

Voittaa parhaimmankin ravintolapihvin. Tykkään yksinkertaisista mauista.

Vierailija
8/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entrecotea mielummin kuin filettä.

Vierailija
9/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään viitsi raflassa pihvejä ottaa kun ovat järjestään pettymyksiä. Naudan entrecoteta saa parhaimmillaan 14 euron kilohintaan, ja saa kyllä sellaiset pihvit että oksat pois...!

Vierailija
10/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole syönyt minkäänlaista (liha)pihviä suunnilleen sen jälkeen, kun täytin kymmenen, eikä mua enää pakotettu. En ole koskaan tykännyt lihan mausta.

Vierailija
11/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt naudanlihapihveistä? Sellaista en ole koskaan syönyt. Joten mun paras pihvini on joku niistä kotona grillatuista porsaan kassler-pihveistä.

mä en puhuisi hyvästä pihvistä ja sian kasslerista samassa lauseessa, on vähän käsitteiden ristiriita! Tämä kirjoittaja ei siis ole koskaan elämässään syönyt hyvää pihviä, sääliksi käy jos on sanomansa mukaan ollut "lihansyöjä" 40 vuotta.

Vierailija
12/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään viitsi raflassa pihvejä ottaa kun ovat järjestään pettymyksiä. Naudan entrecoteta saa parhaimmillaan 14 euron kilohintaan, ja saa kyllä sellaiset pihvit että oksat pois...!

Vierailija
13/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain lihaa???? Ootteko ikinä kokeillu portobellosieniä marinoituna ja sitten grilliin? Tai tofua ekaksi soijassa marinoituna, sitten paahdetuissa seesaminsiemissä pyöriteltynä. Eikä tarvi kuule eläimiä tappaa.

Vierailija
14/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyvää sisäfilettä ja paistan itse parhaat pihvit. Kerran edustustilaisuudessa oli jumalaista peuraa, lusikalla olisi voinut syödä.

T. edellinen "portobello" Ja joo, ei tarvitse vetää herneitä nenään.

Vierailija
15/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en puhuisi hyvästä pihvistä ja sian kasslerista samassa lauseessa, on vähän käsitteiden ristiriita! Tämä kirjoittaja ei siis ole koskaan elämässään syönyt hyvää pihviä, sääliksi käy jos on sanomansa mukaan ollut "lihansyöjä" 40 vuotta.

kasslerista nyt tulee mun mielestä parhaat pihvit possun ollessa kyseessä. Nautaa ei ole vaan vara ollut ostaa koskaan, kyseistä elukkaa mä olen syönyt vain koulussa jossain sopassa luullakseni, sekä ehkä jotain jauhelihaa, enkä erityisesti kyllä ihastunut makuun. Mikä lienee hyväkin, kun ei sitä kuitenkaan olisi varaa syödä.

Vierailija
16/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä li paras pihvi. Toki kotona on tullut paisteltua naudansisäfilepihvejä yms. ja hyviä on olleet nekin.

Vierailija
17/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa, argentiinalaisessa ravintolassa. Kaikki pihvit tuolla ovat ihan omaa luokkaansa. Liha sulaa suuhun!

Vierailija
18/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entrecote ole rasvaista ja säikeistä osaa. Eilen sai naudan entrecotea alle 10 e hintaan mutta sehän ei ole kauhean laadukasta.

Vierailija
19/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitettä ei käytetä possuista tai siipikarjasta!!

Vierailija
20/39 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porsaanfileestä. Mausteena vain valkopippuria ja maustevoinappi. Lisäkkeenä kaitettyä perunaa ja voita.

Voittaa parhaimmankin ravintolapihvin. Tykkään yksinkertaisista mauista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän