Mä täällä itken ja juon kaljaa
...kaikki johtuu siitä että meillä ei puhuta enää mistään. Aina vaan ihan yksin.
Kommentit (38)
Juon kaljaa joo, mut liitto loppu kuukausi sitten. :( En itke, en tahdo.
vaikka haluaisin vaan jutella elämästä, tunteista ja kaikesta.
tai kai se loppuu kun ollaan jo tässä jamassa. ap
mäkin itkin just ja join jo lasin viiniä,taidan vielä vähän loruttaa pullosta. Multa kuoli läheinen tällä viikolla ja olis niiin ihana jos sais vielä vaikka päivän olla hänen luonaan. Mutta eihän se onnistu ja on niin helkutin vaikea se ymmärtää vaikka ihan aikuinen olen.
Jos mies on perseestä, laita se vaihtoon. Tai jos uskot vielä mahdollisuuteen saada suhde paremmaksi, niin menkää terapiaan.
Alkoholi ei ole ratkaisu mihinkään. Ongelmia tulee vaan lisää.
Jos mies on perseestä, laita se vaihtoon. Tai jos uskot vielä mahdollisuuteen saada suhde paremmaksi, niin menkää terapiaan.
Alkoholi ei ole ratkaisu mihinkään. Ongelmia tulee vaan lisää.
Ei se ole ongelma jos kerran juo ja itkee..?
t:joku joka aiemmin kirjoitti jo
Kannattaa miettiä, että mitä kaikkea miehen on vaimolleen oltava. Voisiko vähemmän täydellinen mies olla tarpeeksi hyvä. Voisiko osan tarpeistaan (henkevät keskustelut, tuki joissain asioissa jne.) tyydyttää muualla, vaikka kavereiden tai siskon kanssa.
... meillä ei puhuta enää mistään. Aina vaan ihan yksin.
Mutta onneksi sain itse kuitenkin asiasta puhuttua. Ajatukset kuulostaakin erilaisilta asioilta äänen kun sannoo. Suosittelen että kerrot tunteistasi, kalja kun ei kykene empatiaan.
aion juoda kännin näköjään yksin tänään. Mullakin pkuoli läheinen joulukuussa, kuolemaa on riittäjny mun elämässä mutta ei sille voi mitään. Tätä ahdistusta ei voi muuten hoitaa nyt kun näin.
en mä juo yleensä. Mies vaan on niin itsekäs paskiainen ja toivon että se ymmärtäis typeryytensä. En toki luule että juominen siihen auttaa mutta mulle tämä on nyt ainoa tapa rentoutua pitkään aikaan.
alakerrasta mitään hakemaan; menkat alkoi taas, hevonen sairaalassa, miehen kanssa kumpikin kipeinä ja antibioottikuurilla jne
Koko päivän olen itkenyt enemmän tai vähemmän
mikäs siellä sitten on tilanne? ootteko eroamassa vai siis mitä?
Ei varsinkaan silloin kun tuntuu pahalta. Sehän tekisi siitä ongelman: suruun juominen!
kirjottamaan- mun cmies ei ole ikinä kotona. Tai jos on niin mä oon sillon kaupassa tai jumpassa tai aivan sama. Miten mä voin sille mitään puhua kun se aina on jossain? Tänään se kai tajus että nyt on tosi kyseessä ja yritti olla muttä' mä vaan itkin enkä saanu sanottua yhtään mitään.
em kritisoinut ap juomista. Tekis mieli vetää kännit sun kaa,mut toi toinen lasi viiniä on ihan pakko riittää.. nyt jo väsyttää ja yöllä kuiteski vauva herättää ja aamulla on noustava kun muutkin naperot herää ja lisäks saan jonku hiton hormonipäänsäryn aina kun näänki viinipullon ja se on sitä mitä haluisin juoda kun jotain juon. Mutta ap:lle sympatiat ja jaksamista. jaa osanottoja myös. T.läheisensä menettänyt
ja sait mun ajatukset hetkeks muualle kiitos:)
Täällä mies taas on aina koneella tai näpyttää kännykällä nettissä. ei koskaa puhuta ku pakollisia kuvioita. lapset kun nukkuu niin ei paljoa puhutan senkään jälkeen. oon sitten itsekin alkanut vaa surffaileen iltaisin.
en mä ymmärrä miks nyt koko aja vaan itkettää. Nyt jos olisit täällä halaisin sua ja itkisin ihan estoitta vaikka ei tunnetakaan. Ottasin punkkua jos olis mutta kaljakin auttaa .
Kaljahan tuossa auttaa ja itsesääli.