Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä täällä itken ja juon kaljaa

Vierailija
08.04.2011 |

...kaikki johtuu siitä että meillä ei puhuta enää mistään. Aina vaan ihan yksin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin eilen juomisen ja itken täällä, sanoin miehelle tänään, että tahdon avioeron. oon ihan turta ja ihan rikki.

Vierailija
22/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulle kanssa sympatiat. kyllä tää elämä tässä. päivä kerrallaan. pitäs vaa alkaa muisteleen mitä sitä on elämältään halunnut. Kirjoittaa jokin lista "nämä haluan saavuttaa" tai jotain. ja kattoo mahtuuko tuo äijä siihen enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis ikinä uskonu et näin liikuttaa jonku av mamman kirjotus:)kiitos sulle sympatioista ja juo se kalja jos mieli tekee. Paskat siitä tekeekö se meistä alkoholiongelmaisia mut joskus se helpottaa kun saa lasin eteensä. Ja itku oikei kunnon selleinen ainakin saa paremman olon ja niin mä oon tehny tänään muutamaan otteeseen. Kyllä täältä noustaan:) mulla tosin on mies joka äsken kävi huolestuneena halaamassa märisevää vaimoaan. Jospa se ukko sielläkin tajuais hyvän päälle.

Vierailija
24/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa alkoholista rentoutunutta oloa eikä se vie ajatuksia pois ikävistä asioista. Minulla se vain tekee vetelän olon ja muuten olo pään sisällä on sama. Mitä teen väärin?

Vierailija
25/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä se lista, mutta älä laita miestäsi mihinkään kohtaan. Suunnittele elämä ilman, koskaan ei tiedä miten käy. Ei helpota ero miehestä joka ei puhu, ja kokemuksesta sanon. Kaljaa juon itsekkin.

Vierailija
26/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tunne mullakin. ap siis olen. Onko mun tosiaanpakko hoitaa ihankaikki tän suhteen hoitaminen vai onko miehelläki joku osa siinä? Onko mun pakko alottaa keskustelu? Tänään en vaan pystyny siihen enää.

Vierailija
27/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuollaisen kanssa sinun on aloitettava itse se.

Vierailija
28/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläkin on osansa suhteen hoitamisessa. Meidän tilanne alkoi olla se, että ei enää haluttu viettää aikaa yhdessä. Jos saatiin lapsille hoitaja, vietettiin ilta erikseen.

Ja nyt kun kerroin miehelle, että tää on tässä, en vaan jaksa, ni se oli sit yllättynyt ja ihan shokissa, hän oli vaan ajatellut, ett meillä on vähän vaikeampaa.

Hali hali, meen lapsen viereen nukkumaan.

"Turta ja rikki"

Vierailija
29/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaan oottanu kaiken sen paskamaisen käytöksen jälkeen että sanois että haluaa musta eroon kun ei kerran tämän enempää kunnioita. Mutta ei, mä vilä kaikesta huolimatta rakastan, tyhmä kun olen. toisaalta voisin nyt jo lähteä ja jatkaa omaa elämää, tiedän että elämä jatkuu jos tåmå loppuu. ap

Vierailija
30/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:se toine kaljaa juova

Vierailija
31/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies petti, kun ei meilläkään enää puhuttu eikä ollut läheisyyttä

Vierailija
32/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku on hyvä, kalja välttämäti ei. Varmasti on kurja olla. Kokemus.

T:se joka juo kaljaa kanssa ja on vastannut jo pari kertaa ja eronnuut

Vierailija
33/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paljon. Siis kun juo niin alkaa pe iltana ja jatkaa su iltaan. Alkoholismia taitaa olla jo ? Työnsä hoitaa hyvin ja illat makaa sohvalla ja tuijottaa telkkaa. Lasten kanssa ei juuri osallistu leikkeihin, nyt on vähän liittyny touhuihin kun olen ollu niin hioljainen ja maassa koko viikon ap

Vierailija
34/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paljon. Siis kun juo niin alkaa pe iltana ja jatkaa su iltaan. Alkoholismia taitaa olla jo ? Työnsä hoitaa hyvin ja illat makaa sohvalla ja tuijottaa telkkaa. Lasten kanssa ei juuri osallistu leikkeihin, nyt on vähän liittyny touhuihin kun olen ollu niin hioljainen ja maassa koko viikon ap

Vierailija
35/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies petti, kun ei meilläkään enää puhuttu eikä ollut läheisyyttä

Omakin petti (ainakin kolmesti), eikä se siitä herkummaksi muuttunut.

T:se joka juo kaljaa, eronnut. blaa blaa.

P.S.olen hiprakassa enkä tänne yleensä kirjoittel

Vierailija
36/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies joi kanssa, joi minun rahat ja siihen loppui viimein. On ollut pahoinpitelyä, pettämistä yms. Oletko yrittänyt puhua miehesi kanssa? Haluaako hän tehdä asialle mitään (juomiselle)? Siis onko valmis aloittamaan vaikka lääkekuurin?

T:se joka vastannut jo liian monesti, ja on hiprakassa

Vierailija
37/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olen. ei mun mies juo mun rshojá vaan mun ajan. sen mikä on meille kaikille kaikkein tärkeintä. ei sillä ole aikaa mulle vaan viinalle. en tiedä haluaako tehdä juomiselle kitään, tähän mennessä aina kun on asiasta puhuttu suuttuu kun ees otan asian esille. alkoholsmia kai siis? Ja siis lupasi ettäå kun lapset syntyy, asiat muuttuu mutta silti nytkin vetää pe-¨su kännejä- ei ole reilua!

Vierailija
38/38 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun olen jo niin kännkissä etten osaa kirjottaa. Hyvää yötä kaikille!ehkä tämä tästä helpottaa. t ap