Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean antilop-syöttötuolista

Vierailija
08.04.2011 |

Onko Ikean antilop-syöttötuoli hyvä? Onko tukeva?

Toivottavasti jollaki tietoa kyseisestä tuolista!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaansa nähden se on erinomainen. Muoviosan voi suurin piirtein pestä vaikka tiskikoneessa.

Meillä on se vierastuolina eli kun joku vauva tulee kylään, niin käytetään sitä.

Miinuksia on se, että jalat vievät kohtuullisen paljon lattiapinta-alaa. Toisaalta se kyllä parantaa tukevuutta. Toinen miinus on se, että sen käyttöikä on verrattain lyhyt päinvastoin kuin sellaisten syöttötuolien, jotka kasvavat lapsen mukana.

Mutta jos hakee perinteistä syöttötuolia, niin tuo on mun mielestä hyvä vaihtoehto.

Vierailija
2/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin helppo puhdistaa, voi vaikka kantaa suihkuun jos siltä tuntuu. On tukeva.

Itse olen jo tottunut siihen että jalat levittäytyvät aika pitkälle ja osaan ne kiertää, mutta kaikki muut niihin kompastelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaansa nähden se on erinomainen. Muoviosan voi suurin piirtein pestä vaikka tiskikoneessa.

Meillä on se vierastuolina eli kun joku vauva tulee kylään, niin käytetään sitä.

Miinuksia on se, että jalat vievät kohtuullisen paljon lattiapinta-alaa. Toisaalta se kyllä parantaa tukevuutta. Toinen miinus on se, että sen käyttöikä on verrattain lyhyt päinvastoin kuin sellaisten syöttötuolien, jotka kasvavat lapsen mukana.

Mutta jos hakee perinteistä syöttötuolia, niin tuo on mun mielestä hyvä vaihtoehto.

Lapsi pysyy tukevasti tuossa syöttötuolissa, toisin kuin perinteisen mallisissa. Kiinnitettävä pöytä on kätevä. Helppo kasata vaikka kaappiin.