Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillereiden jälkeen raskaaksi. Auttakaa tyhmää!

Vierailija
08.04.2011 |

Söin pillereitä 3kk (3) laattaa kunnes lopetin. Tänään olisi pitänyt aloittaa 4 laatta.

Kuinkakohan kauan menee, että tulee raskaaksi tai, mistä nyt pillereiden jälkeen tiedän koska olisi "se oikea" aika yrittää. Jostain luin, että pilleteiden eka viikko olisi se "pahin" että voi tulla raskaaksi. Pitääkö nyt ostella ovistikkuja vai miten etenee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauduin heti. Ei tullut luomumenkkoja ollenkaan tyhjennysvuodon jälkeen.

Vierailija
2/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joskus kuullu että pillereiden jälkeen kandee oottaa muutamat kuukautiset ennenkä yrittää edes raskautua... ? mutta tuleehan joskus raskaaksi unohdettuaan yhen pillerin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joskus kuullu että pillereiden jälkeen kandee oottaa muutamat kuukautiset ennenkä yrittää edes raskautua... ? mutta tuleehan joskus raskaaksi unohdettuaan yhen pillerin.

ja tosiaan herkimmin tulee raskaaksi ihan heti lopettamisen jälkeen. Ihan vaan seksiä harrastamalla lähtisin yrittämään =O Tikut sit ehkä peliin jos ei esim 6kk yrittämisen jälkeen tulosta.

Vierailija
4/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppäs eka heti kun pillerit lopetin.

Oon myös kuullut et silloin just on helpointa tulla raskaaksi, mihin uskon sinällään et kun kakkoselle annettiin lupa tulla, pillerit lopetin mut vasta parin kierron päästä aloitettiin yritys niin sit menikin viisi kiertoa ennen kuin tärppäs..

Vierailija
5/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetaanki miehen kanssa heti puuhiin ja toivotaan että raskaus onnistuisi tässä. Mulla on vuotoa tullut jo 3viikkoa niin voiko se vaikuttaa jotenkin siihen hedelnöitykseen? Järjellä ajateltuna niin ei.

Ap