mikä on palkkanne/kk
Kommentit (23)
toimittaja
alan keskipalkka taitaa olla jotain 3800 euroa
12:lla niin palkkani olis jotain 5000 euron kieppeillä. Työnimike on "rikas ja laiska akateeminen kotiäiti"
Ope, työtunteja viikossa 21
Ainakin me opettajat laitamme rehellisen vastauksen. ;)
opintotuki ja asumislisä 420. osa-aikatyöstä palkka n. 400 eli 800. avomies saa n. 2000
4200 kk ja olen alunperin yrittäjä
palkkasummia sillä minulla on varmaan tosi vääristynyt kuva ihmisten palkoista :( Mielestäni keskituloinen saa jotain 2000-3400e/kk bruttona ja hyvätuloinen siitä sitten ylöspäin. Täällä lukiessa tuntuu että todella monella, lähes yleisesti, palkat on jotain 3500-5500e/kk.
Meillä minun palkka tulee olemaan bruttona n.2500e/kk kun saan vakipaikan. Työhön vaaditaan AMK-tutkinto. Miehen palkka on taas bruttona n. 3000e/kk, esimiestehtävät. Mielestäni meillä on asiat oikein mukavasti, mutta taidetaan sittenkin olla perus "köyhää"porukkaa.
Kertokaa millä tuloilla on oikeasti keskituloinen, pienituloinen ja hyvätuloinen.
sairaanhoitaja
joka kateellisena miettii opettajien palkkoja suhteessa tuntimääriin, ja huoh, ne opettajien lomat vielä. Miksi en ruvennut opettajaksi...
palkkasummia sillä minulla on varmaan tosi vääristynyt kuva ihmisten palkoista :( Mielestäni keskituloinen saa jotain 2000-3400e/kk bruttona ja hyvätuloinen siitä sitten ylöspäin. Täällä lukiessa tuntuu että todella monella, lähes yleisesti, palkat on jotain 3500-5500e/kk.
Meillä minun palkka tulee olemaan bruttona n.2500e/kk kun saan vakipaikan. Työhön vaaditaan AMK-tutkinto. Miehen palkka on taas bruttona n. 3000e/kk, esimiestehtävät. Mielestäni meillä on asiat oikein mukavasti, mutta taidetaan sittenkin olla perus "köyhää"porukkaa.
Kertokaa millä tuloilla on oikeasti keskituloinen, pienituloinen ja hyvätuloinen.
yhtä vaille kaikki kokemuslisät ja tunteja 20 vuosiviikkotuntia
keskimäärin 3400 €/kk (sis. lisät)
opettaja
tuloni vaihtelevat vähän, koska teen myös säännöllisen epäsäännöllisesti yksityissektorilla koulutushommia.
huonompina jaksoina vain 3500
olen asiantuntija
3100 e/kk, projekti-insinööri