Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14 vuotias ruoskittiin kuoliaaksi, tätä Kokoomus ja vihreät kannattavat

Vierailija
08.04.2011 |

Sairasta toimintaa ja silti tätä ihannoidaan tällä hetkellä :(

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011040813513467_ul.shtml

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tänne pitää tuoda laumoittain niitä nuoria miehiä noista maista? Miksei pakolaisiksi valita lähinnä niitä syyttömimpiä, eli naisia ja lapsia, jotka joutuvat kaikkein julmimman kohtelun uhreiksi? Äijillä se on lähinnä sitä, että itse on käyty lahtaamassa naapurikylässä jengiä, ja sitten tulee tuli perseen alle, kun meinaa saada turpaansa. Rajaisin erityisesti nuoret miehet täysin hyväksyttävien pakolaisten ulkopuolelle.

Hyvän kysymyksen esitit, mutta näistä todellisista epäkohdista ei saa keskustella; hyssyttelylinjalla jatketaan, onneksi meillä on vaalit, joissa voi painavan äänensä antaa sille, mikä on hyväksyttyä omassa maailmankuvassa.

Raippamurha on monien mielestä täysin hyväksyttyä, jopa toivottava toimintamalli Suomessakin, ja he äänestävät omantuntonsa mukaan.

Vierailija
22/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin Sharia-lakia noudattavat muslimit? (Ei kenelläkään kommenttia). Onnistuuko kotouttaminen täysin koskaan? Onnistuisiko sinun kotouttamisesi muslimi-maahan niin, että kääntyisit noudattamaan Sharia-lakia? Ai onnistuisi? No hienoa; sittenhän sinä juuri myös hyväksyit ap:n aloituksessa linkittämän raippamurhan. Onneksi olkoon - olet nyt virallisesti oikein suvaitsevainen; glooriaa sinulle. Itse en tuota suvaitse, olen siis sitten rasisti (teidän logiikkaanne).

jos muuttaisin maahan jossa noudatetaan sharia lakia ja minulla ei olisi mitään ongelmia sitä noudattaa, se tarkoittaa sinusta sitä että hyväksyn kaiken mitä tuon lain puitteissa tehdään? Lain noudattaminen ei kuitenkaan ole sama kuin hyväksyminen. Samalla logiikalla sinä hyväksyt esim valehtelemisen, pettämisen ja koulukiusaamisen, koska niitä ei ole laissa kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Absoluuttisen Oikeassa Oleva Palsta Tuomari

Mustamaalaa vaan sen minkä kerkiät

Perustele, että miten muka kannattavat.

Ovat mukana suvaitsemassa juuri tätä; islamia, jonka Sharia-lain mukaan aloituksen tyttö oli tapettu - rangaistuksena miehen raiskauksen kohteeksi joutumisesta. JA TE KEHTAATTE VIELÄ PUHUA EDES MITÄÄN SOININ VÄITETYSTÄ "SOVINISMISTA" - MENKÄÄ ITSEENNE!!! >=( Nyt meni hermot teidän kaksinaismoralistien kanssa! Idiootit.

Just. Näin argumentoi siis kunnon vakaumuksellinen Persu Olen sitten mielummin idiootti kuin persu.

Mutta idiootti todellakin oot, jos et tuota (ilmiselvää) ristiriitaa huomaa. Hirveä haloo Soinin sanoista abortin suhteen, mutta se on ihan ok, että muslimit raippatappavat raiskatun tytön tai kivittävät kuoliaaksi huorintekijä naisen.

Mieluummin persu (fiksu), kun idiootti (vihervasemmisto-kokoomus-rkp-linja)

Vierailija
24/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vihreä ja kokoomuslinja on vähän liian liberaalia, EI kiitos.

Vierailija
25/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tänne pitää tuoda laumoittain niitä nuoria miehiä noista maista? Miksei pakolaisiksi valita lähinnä niitä syyttömimpiä, eli naisia ja lapsia, jotka joutuvat kaikkein julmimman kohtelun uhreiksi? Äijillä se on lähinnä sitä, että itse on käyty lahtaamassa naapurikylässä jengiä, ja sitten tulee tuli perseen alle, kun meinaa saada turpaansa.

Rajaisin erityisesti nuoret miehet täysin hyväksyttävien pakolaisten ulkopuolelle.

Tätäkin saa jatkuvasti lukea mutta haluaisin nähdä ne oikeat luvut ennekuin vedän omia johtopäätöksiäni? Kaikki Suomessa asuvat ulkomaalaiset nuoret miehet eivät myöskään todellakaan ole pakolaisia. Suomeen muuttaminen työn tai opintojen perässä lienee sallittua, myös Afrikasta. Entä jos Suomeen pakolaisena tullut mies haluaa perheenyhdistämisen nojalla tuoda maahan myös ne naiset ja lapset, perheenyhdistäminenhän on ihan kamalaa ainakin jos persuilta kysytään?

Vierailija
26/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuja äänestävien yksisilmäisyydestä,heh.Yksikään puolue ei hyväksy kivittämistuomioita. soinikin muuten ottaisi Suomeen ulkomaalaisia ja lykkäisi ne pois pääkaupunkiseudulta, että siinä ap.lle persujen linjaa:) :)

Vierailija
27/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä persujen mainetta lisää.

Vierailija
28/28 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi