Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä ja häitä taas tulossa

Vierailija
08.04.2011 |

joten olisiko aika listata kaikki häiden erheet niin vieraiden kun järjestäjienkin puolesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein suurin virhe on järjestää häät.

Vierailija
2/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vieraat laitetaan eriarvoiseen asemaan jaottelemalla "te saatte tulla ruualle", "te kahville" ja "te vain iltabileisiin".

Se, että kutsussa on määrätty kaikki yksityiskohdat tarkkaan aina siitä lähtien minkä värisiin vaatteisiin pitää pukeutua, mitä tuoda lahjaksi ja miten käyttäytyä hääjuhlassa.

Vierailija
4/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää väkisin isot häät ja sitten häävieraat jaotellaan sisä- ja ulkopiiriin. Sisäpiiri on mukana puheissa, leikeissä ja muissa jutuissa, mutta sitten tämä ulkopiiri seuraa koko illan hääparin ja sisäpiirin juttuja todellakin tuntien itsensä ulkopuoliseksi. Lähinnä tulee tunne, että paikalle on tarvittu yleisöä.

Vierailija
5/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden mukahauskat puheet, joiden vitsit ymmärtää vain hääpari ja ne kaverit.

Vierailija
6/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä on HÄÄPARIN päivä! Jos ette ole tarpeeksi läheisiä hääparille, niin kutsusta VOI kieltäytyä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseks! Hitto mitä katkeria ämmiä täällä tilittää, kun ei ymmärrä toisten vitsejä!

Hääparin päivä - hääparin vieraat! Mä en todellakaan tule omiin häihini kutsumaan kuin läheisimpien sukulaisten lapset - kavereiden lapset saa pysyy kotona kummilapsia lukuunottamatta. Tämä monestakin käytännön syystä, ja tilanpuute niistä suurin!

Mut pliis, jos mun kaveripiirissä on noin katkeria ämmiä yksikin, niin kiitti, kieltäytykää kutsusta!

Ja kysynkin nyt, te täydelliset ämmät, mitä teen häissä on ollu niin erikoista ja ohjelmaa, että ne ei oo ollu just sellaset kuin ootte kirjottaneet?! vai osuuko pilkka omaan nilkkaan? haloo.

Vierailija
7/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilahtelevat morsiammet.

päivä on HÄÄPARIN päivä! Jos ette ole tarpeeksi läheisiä hääparille, niin kutsusta VOI kieltäytyä, jos tuntee olonsa ulkopuoliseks! Hitto mitä katkeria ämmiä täällä tilittää, kun ei ymmärrä toisten vitsejä!

Hääparin päivä - hääparin vieraat! Mä en todellakaan tule omiin häihini kutsumaan kuin läheisimpien sukulaisten lapset - kavereiden lapset saa pysyy kotona kummilapsia lukuunottamatta. Tämä monestakin käytännön syystä, ja tilanpuute niistä suurin!

Mut pliis, jos mun kaveripiirissä on noin katkeria ämmiä yksikin, niin kiitti, kieltäytykää kutsusta!

Ja kysynkin nyt, te täydelliset ämmät, mitä teen häissä on ollu niin erikoista ja ohjelmaa, että ne ei oo ollu just sellaset kuin ootte kirjottaneet?! vai osuuko pilkka omaan nilkkaan? haloo.

Vierailija
8/8 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilahtelevat morsiammet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän