Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emme saaneet mitään häälahjaa eräältä parilta

Vierailija
08.04.2011 |

ja nyt tuli kutsu heidän häihinsä. Veisittekö te jotain?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme kerran pyynnöstä sukulaisen häihin. Hääpaikalle oli meiltä matkaa 500km. Jouduimme varaamaan majoituksen hotellista koko perheelle. Ostimme nätit vaatteet lapsille. Sen jälkeen rahat olivat jo niin tiukilla, että meillä ei ollut varaa kalliiseen lahjaan. Ajattelimme, että meidän lahjamme ei ole niin tärkeä, kun hääpari oli akateeminen, sulhanen todella rikkaasta perheestä ja minun vanhempani ostivat vähän kalliimman lahjan. Olemme häiden jälkeen joutuneet kuulemaan kautta rantain pottuilua siitä, että menimme syömään viiden hengen perheellä ja ostimme vain 20 euron lahjan. Olisimme ostaneet koko kuukauden ruoat sillä rahalla mitä kului häämatkaan. En ikinä enää mene sukulaisten häihin.

Vierailija
22/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap teidän tarvitse olla yhtä huonotapaisia kuin ystäväpariskuntanne. Itselläsi on varmasti hyvä mieli, kun olet lahjan antanut. Niihän häissä on tapana tehdä.

Ja unohda muutoin se, että eivät tuonneet lahjaa. Mutta rahaa en tällaiselle parille lainaisi ja ravintolassa pistäisin laksut puoliksi enkä uskoisi, että jos te maksatte nyt niin me maksetaan ensi kerralla -periaatteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma etteivät he osallistuneet johonkin isompaan yhteislahjaan???

Vierailija
24/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissämme. Tiedän siitä etteivät tuoneet lahjaa, koska itse sanoivat nimenomaan niin.

ap

Vierailija
25/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viekää jotain edullista.

Vierailija
26/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tulivat puhumaan, etteivät tuoneet lahjaa, koska säästävät omiin häihinsä (jotka ovat nyt siis vuoden päästä).

ap

Vierailija
27/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissämme. Tiedän siitä etteivät tuoneet lahjaa, koska itse sanoivat nimenomaan niin.

ap

Vierailija
28/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Piditkö kirjaa mitä sait keneltäkin? -

Kyllä mä ainakin tien mitä keneltäkin tuli lahjaksi. Jokaista kiitettiin henkilokohtaisesti lahjasta kiitoskoritn mukana olleessa "minikirjeessä"

Kyllä musta on aika loukkaavaa, jos lahjan saaja ei tiedä minkä lahjan keneltäkin sai. Eli ei arvosteta ollenkaan toisen antamaa lahjaa.

Vierailija
29/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tulivat puhumaan, etteivät tuoneet lahjaa, koska säästävät omiin häihinsä (jotka ovat nyt siis vuoden päästä).

ap

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
30/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko teillä kallis lahjalista? Sitten voisin ymmärtää.

ap

Vierailija
31/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko teillä kallis lahjalista? Sitten voisin ymmärtää.

ap

ei ollut lahjalistaa ollenkaan.

ap

Vierailija
32/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sitä saa mitä tilaa.

Joo, menkää sinne ja kertokaa että ette tuo lahjaa koska säästätte nyt X:ä varten :-D

Vierailija
33/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mieheni saimme häälahjaksi kolmelta serkultani (ovat sisaruksia) ja heidän perheiltään + heidän vanhemmilta (jotka sattuvat vielä olemaan minun kummini) kuoressa 20€ ja onnentoivotuksen suullisesti tyyliin " ei viittitty antaa enempää, kun ei nää liitot nykyään kestä!"

Ja tämä kyseinen porukka oli tullut häihimme vain ihan selkeästi syömään ja juomaan, kaikesta muusta juhliimme liittyvästä viisveisasivat yhtään mitään.

Aluksi leiriytyivät ruokapöydän viereen, söivät niin että lopuksi röyhtäilivät ja ahkivät kuinka on paha olla kun söivät liikaa ja loppu ajan olivatkin juomapöydän luona, puhua pälpättäen puheiden päälle, buuaten häävalssillemme etc. kunnes olivat siinä kunnossa että lähtivät takseilla kotiin.

Turha vissiin sanoa että heille ei lähetetty kiitoskorttia

Vierailija
34/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja mieheni saimme häälahjaksi kolmelta serkultani (ovat sisaruksia) ja heidän perheiltään + heidän vanhemmilta (jotka sattuvat vielä olemaan minun kummini) kuoressa 20€ ja onnentoivotuksen suullisesti tyyliin " ei viittitty antaa enempää, kun ei nää liitot nykyään kestä!"

Ja tämä kyseinen porukka oli tullut häihimme vain ihan selkeästi syömään ja juomaan, kaikesta muusta juhliimme liittyvästä viisveisasivat yhtään mitään.

Aluksi leiriytyivät ruokapöydän viereen, söivät niin että lopuksi röyhtäilivät ja ahkivät kuinka on paha olla kun söivät liikaa ja loppu ajan olivatkin juomapöydän luona, puhua pälpättäen puheiden päälle, buuaten häävalssillemme etc. kunnes olivat siinä kunnossa että lähtivät takseilla kotiin.

Vierailija
35/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tietääkseni näillä sukulaisilla pitäisi olla mitään meitä vastaan, ovat vaan luonnostaan tuollaisia törppöjä :/

terkuin: 07.07.07 :)

Vierailija
37/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin jotain alleviivaavan halpaa, Ikea tuikkukupin, jossa on Ikea tarra pohjassa tai jotain.

Tai "lahjakortti" ravintolaillalliselle teidän kanssa, laskunhan voitte sitten puolittaa, te maksattte heidän osuuden ja he teidän.

Vierailija
38/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanokaa vaan ettei mekään viitsitty sitten teille lahjaa ostaa

Vierailija
39/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisin hääpäarille, että kaikki rahat menivät omiin häihimme.

Vierailija
40/47 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tietääkseni näillä sukulaisilla pitäisi olla mitään meitä vastaan, ovat vaan luonnostaan tuollaisia törppöjä :/

terkuin: 07.07.07 :)