Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mun perjantain pelasti tämä uutinen + video :)
08.04.2011 |
1. linkki:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Sirkusnorsu%20Annen%20raaka%20pahoin…
"59-vuotiaan Aasian-elefantin surullinen elämä nousi otsikoihin, kun eläinoikeusaktivistit kuvasit salaa videon, joka todistaa pahoinpitelyn. Videolla mieshoitaja potkii ja hakkaa kovin ottein Euroopan vanhinta norsua 48 kertaa. Hän näyttää jopa puukottavan Annea teräväpiikkisellä hangolla."
2. linkki:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Pahoinpidelty%20sirkusnorsu%20Anne%2…
Annesta päätettiin luopua. "Britannian viimeinen sirkusnorsu Anne pääsee vihdoin uuteen kotiin, kertoivat Northamptonshiren sirkuksen omistajat keskiviikkona."
3. linkki:
Artriitista kärsivä, vuosia kahlittuna ollut ja hakattu Anne on päässyt uuteen kotiinsa. Tästä videosta tuli kyyneleet silmiini. =')
Hyvää viikonloppua!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tuo KOLMAS linkki/video, kaksi ensimmäistä vain johdatusta siihen. :)
Ap