miettikääpä tarkkaan ennen kuin teette lapsen " salaa"
yks tuttu eroo kun akka oli tehnyt toisen lapsen salaa vaikka tiesi ettei mies sitä halua. mies suhtautuu koko lapseen kielteisesti vaikka lapsi on nyt jo syntynyt. ei ole kiva huomata kuinka omavaltaisia naiset toisinaan on... minä haluan, minä päätän, minä teen...
no, eroon tuo tilanne näyttää päättyvän.
ja tietty kaikki on vielä miehen vika kun toinen lapsi on vielä niin pieni että kyllä miehen täytyy olla vastuuntunnoton paska kun ei jää vaimonsa rinnalle... eipä kukaan tässäkään yhtälössä tunnu miettivän asiaa miehen puolelta.
Kommentit (61)
tainnut tuo mies vain odottaa jotain teko syytä että voisi häipyä.
Varmaan tänkin miehen vaimo on kysellyt et tehtäiskö toinen lapsi ja mä haluaisin toisen lapsen...
Ois mies mennyt silloin lähikauppaan ostanut paketin kortsuja tai vaikka tilannut Anttilasta parisataa kortsua, varmistamaan ettei sitä lasta tule.
Tai elänyt selibaatissa.
Turha vinkua kun on vetelet housussa, mutta ei taida tästä ukosta olemaan mieheksi ja vastuun kantajaksi, mokomasta vellihoususta!
Ei taida tyyppi tietää että joka kerta yhdynnässä on raskauden mahdollisuus, vaikka kuinka ehkäisis.
Meillä mies huolehtii ehkäisystä ja se on ihan normaali juttu meillä.
Ei sellainen taakka katoa minnekään, joutuu lapsi parka elämään sen kanssa hautaan asti ja todennäköisesti vielä niin ettei oikeasti koskaan saa tietää miksi hänen välit vanhempiinsa on niin paljon oudommat kuin sisarensa.
mies sanoo ei ja nainen kyllä. Mies pakottaa naisen olemaan ilman lasta, ja nainen pakottaa miehen olemaan lapsen kanssa.
Vierailija:
mies sanoo ei ja nainen kyllä. Mies pakottaa naisen olemaan ilman lasta, ja nainen pakottaa miehen olemaan lapsen kanssa.
Pitäisi olla huostaanoton peruste sille naiselle. Ei varmasti ole kypsä huolehtimaan lapsesta!
" Rja ratkaisu on tehdä oma ratkaisu salaa eikä jatkaa keskustelua. KYllä toisen pakottaminen vanhemmaksi on verrattavissa raiskaukseen ja siis sairasta!"
vanhemmaksi on sairasta.
Todella vähättelevä asenne lasta ja lapsen saantia kohtaan jos mielestäsi lapsettomuuden ja lapsen saannin vaikutus elämään on yhtä suuri!
Vierailija:
Samantyyppiset pakottamisen, nöyryyttämisen ja vallankäytön asenteet siinä on tekijällä.
Vierailija:
Samantyyppiset pakottamisen, nöyryyttämisen ja vallankäytön asenteet siinä on tekijällä.
Molemmat myös vaikuttavat uhrin ja uhrien loppuelämään. Myös lapsi on tässä naisen tekosten uhri!
No on ollut panossa mukana, mutta ei lapsentekomielellä, koska ämmä sanonu syövänsä pillereitä.
Näin kävi miehelleni, siis ennen kuin tapasimme. Nainen, jonka kanssa hänellä oli " vakipanosuhde" valehteli käyttävänsä pillereitä, tuli raskaaksi, lemppasi vakipanon pihalle ja salasi lapsen. Mieheni sai tietää lapsesta, kun tämä oli jo useamman vuoden ikäinen. Lapsella on toisen miehen (äidin nykyään jo entinen aviomies...) sukunimi ja piti tätä miestä isänään. Eräs katkera äidin ex-ystävär avautui asiasta kännipäissään miehelleni baarissa. Oli vaan aika järkytys, ja on vieläkin!!!
Ei tällaista saa tehdä! Ei lapselle, eikä isälle!
Vierailija:
yks tuttu eroo kun akka oli tehnyt toisen lapsen salaa vaikka tiesi ettei mies sitä halua. mies suhtautuu koko lapseen kielteisesti vaikka lapsi on nyt jo syntynyt. ei ole kiva huomata kuinka omavaltaisia naiset toisinaan on... minä haluan, minä päätän, minä teen...Ap, eikös mies ole yhtä omavaltainen, kun päättää ettei enempää lapsia??
Sinä, 38, olet siis arvon nimimerkki signeeraus!
Vierailija:
Näin kävi miehelleni, siis ennen kuin tapasimme. Nainen, jonka kanssa hänellä oli " vakipanosuhde" valehteli käyttävänsä pillereitä, tuli raskaaksi, lemppasi vakipanon pihalle ja salasi lapsen. Mieheni sai tietää lapsesta, kun tämä oli jo useamman vuoden ikäinen. Lapsella on toisen miehen (äidin nykyään jo entinen aviomies...) sukunimi ja piti tätä miestä isänään. Eräs katkera äidin ex-ystävär avautui asiasta kännipäissään miehelleni baarissa. Oli vaan aika järkytys, ja on vieläkin!!!Ei tällaista saa tehdä! Ei lapselle, eikä isälle!
Mutta äitini vei salaisuuden mukanaa hautaa, kuka biologinen isäni on.
huijaamista. Nyt oli muka ehkäsy pettänyt.
" kyllä mä osaan vetää ajoissa pois" " ihan vähän vaan" " on mulla kortsu" " ei sitä kortsua kokoajan tartte käyttää" Tiedän oikeasti puhkottuja kortsulapsia
Vierailija:
Ap, eikös mies ole yhtä omavaltainen, kun päättää ettei enempää lapsia??
Olet kyllä aivokuollut jos ajattelet noin. Toivottavasti et voi saada lapsia!
Verrattavaa olisi jos mies laittaisi salaa piuhat poikki lääkärillä ja sitten sanoisi naiselle että yritetään lasta ja yrittäisivät vuositolkulla. mutta sekään ei olisi yhtä paha teko. Nainen kun tekee pahaa lapselle ja asettaa miehen tahallaan lopuksi elämäänsä petoksella tilanteeseen johon mies ei halunnut. Esikoisensakin nainen tekee puoli-isättömäksi(tai äidittömäksi) eron takia. Toivottavasti lapset määrätään isälle erossa!!
Vierailija:
Ap, eikös mies ole yhtä omavaltainen, kun päättää ettei enempää lapsia??
Olet kyllä aivokuollut jos ajattelet noin. Toivottavasti et voi saada lapsia!
Verrattavaa olisi jos mies laittaisi salaa piuhat poikki lääkärillä ja sitten sanoisi naiselle että yritetään lasta ja yrittäisivät vuositolkulla. mutta sekään ei olisi yhtä paha teko. Nainen kun tekee pahaa lapselle ja asettaa miehen tahallaan lopuksi elämäänsä petoksella tilanteeseen johon mies ei halunnut. Esikoisensakin nainen tekee puoli-isättömäksi(tai äidittömäksi) eron takia. Toivottavasti lapset määrätään isälle erossa!!
naiset saa aikaan. Mies parat ovat kamalien kotkien armoilla.