Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa yksin omistaa...

Vierailija
07.04.2011 |

Vuosia jo naimisissa, mutta ei suostu mitään yhdessä ostamaan. Haluaa aina ostaa itse ja omiin nimiinsä. Vaikka ehdotan, että ostetaan yhdessä, sanoo aina "ei sulloo rahaa, kun olet kotona lasten kanssa" ja sit se ostaa yksin. Vaikka olisin valmis puolet tasan maksamaan. Nyt pitäisi ostaa kesämökki perheelle, mutta ei tuu mitään, kun ei suostu sitä yhdessä ostamaan... Tuli sit riitaa ja mies sanoi, että ei halua siksi yhdessä, jos satunkin lähteen läppäseen. Ei tule sitten "ongelmia", kun ne on hänen. Sanoin sitten, että jos lähden läppäseen, niin enhän toki sitä aio tyhjin käsin tehdäkään. "miten niin" Ai no siten, että olemme naimisissa ja avioehtoa ei ole tehty, yhteisestä sopimuksesta olen vuodet lapsia kotona hoitanut... Mies tuumi tähän, että tuollaisia ne naiset on, vittumaisia heti kun ero tulee..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties jätetty tai onko häntä petetty monta kertaa vai mistä tuollainen hylkäämisen pelko?

Vierailija
2/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen tili, johon molemmilla kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen tili, johon molemmilla kortit.

Vierailija
4/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tulee ero niin sinä jäät pennittömäksi? Reilu mies sulla. Onneks ei oo avioehtoa.

Vierailija
5/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ole vaan sulle hyvä että mies maksaa kaiken.

JA jos ero tulee, kaikki menee puoliksi.

TYhmä ukko.

Vierailija
6/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi noin itsekkään ihmisen kanssa tuskin liitto kestääkään. Minä lähtisin viivana tuollaisen miehen luota. Itse tienaan enemmän kuin mieheni, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, kun kaikki on yhteistä.

Vierailija
7/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ostan aika paljon taloustavaroita, kun miestä ei kiinnosta

esim matot ja huonekalut ovat 100 % vaimon eli minun ostamia, jopa auton ja remontit maksan vaimona yksin

- koska olen parempituloinen- simple

Vierailija
8/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on kyllä mielenkiintoinen pointti. Meillä on aina maksettu tasan puoliksi tai sitten minä enimmän osan sisustamisesta, uusien huonekalujen hankinnoista jne. Vaikka en olekaan ollut hyvätuloinen, olen aina säästänyt vähistäni ja sitten ostanut. Mutta eihän mies laske noille mitään "arvoa" sinänsä eikä myöskään lasten hoitamiselle tai sille, että heitä olen kuskaillut harrastuksissa ja vaikka missä. Sanoin miehelle, että olen heitellyt ilmaan omat vähäiset rahani eikä ne näy yhtään missään.

Keskusteltiin ja sanoin sitten miehelle, että osta sitten yksin. Mutta kun jatkan työlämässä, sijoitan saman summan omasta palkasta johonkin omaan pysyvään ja siitä tehdään paperit, että se on sitten minun. Eikä tule kädenvääntöä sitten tyyliin "kun minä maksan näitä lainoja, niin en maksa lasten hoitomaksuja". Mies on just tuollainen... Samoin kuin pyydän läheisiäni tekemään testamentit (perintöjä tulossa), että ne sulkevat mieheni perintöjen ulkopuolelle. Samoin en jatkossa tee miehen puolesta mitään paperitöitä, vaan hän saa ulkoistaa ne ja maksaa niistä (kun ei niillekään arvoa lasketa minun tekemänä). Siinäkin näkisi, että kun pulittaa kuukausittain tilitoimistolle muutaman saturaisen, niin eihän se ihan ilmaista olekaan...

Helvetin äijä, elää jossain pilvilinnoissaan kuvitellen, että hän on maailman napa. Ikinä en ole mikään laskelmoiva ollut, pihikin olen kuin mikä, mutta kai se täytyy laskelmoivaksi ryhtyä, kun mies ottaa tuollaisen kannan...

itsekin ostan aika paljon taloustavaroita, kun miestä ei kiinnosta

esim matot ja huonekalut ovat 100 % vaimon eli minun ostamia, jopa auton ja remontit maksan vaimona yksin

- koska olen parempituloinen- simple

Vierailija
9/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teidän kummankaan asenteessa ole mitään yhteistä nimittäjää jonka vuoksi pitäisi suhdetta jatkaa. Molemmat puhuvat tulevasta erosta ja jaatte jo nyt omaisuuden :D

Tämäkin on kyllä mielenkiintoinen pointti. Meillä on aina maksettu tasan puoliksi tai sitten minä enimmän osan sisustamisesta, uusien huonekalujen hankinnoista jne. Vaikka en olekaan ollut hyvätuloinen, olen aina säästänyt vähistäni ja sitten ostanut. Mutta eihän mies laske noille mitään "arvoa" sinänsä eikä myöskään lasten hoitamiselle tai sille, että heitä olen kuskaillut harrastuksissa ja vaikka missä. Sanoin miehelle, että olen heitellyt ilmaan omat vähäiset rahani eikä ne näy yhtään missään. Keskusteltiin ja sanoin sitten miehelle, että osta sitten yksin. Mutta kun jatkan työlämässä, sijoitan saman summan omasta palkasta johonkin omaan pysyvään ja siitä tehdään paperit, että se on sitten minun. Eikä tule kädenvääntöä sitten tyyliin "kun minä maksan näitä lainoja, niin en maksa lasten hoitomaksuja". Mies on just tuollainen... Samoin kuin pyydän läheisiäni tekemään testamentit (perintöjä tulossa), että ne sulkevat mieheni perintöjen ulkopuolelle. Samoin en jatkossa tee miehen puolesta mitään paperitöitä, vaan hän saa ulkoistaa ne ja maksaa niistä (kun ei niillekään arvoa lasketa minun tekemänä). Siinäkin näkisi, että kun pulittaa kuukausittain tilitoimistolle muutaman saturaisen, niin eihän se ihan ilmaista olekaan... Helvetin äijä, elää jossain pilvilinnoissaan kuvitellen, että hän on maailman napa. Ikinä en ole mikään laskelmoiva ollut, pihikin olen kuin mikä, mutta kai se täytyy laskelmoivaksi ryhtyä, kun mies ottaa tuollaisen kannan...

itsekin ostan aika paljon taloustavaroita, kun miestä ei kiinnosta esim matot ja huonekalut ovat 100 % vaimon eli minun ostamia, jopa auton ja remontit maksan vaimona yksin - koska olen parempituloinen- simple

Vierailija
10/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikäteen kirjoittamaan nimeäsi mihinkään avioehtoihin!

Mä en niin tyhmää naista tahdo toista nähdä kuin Susanna Sievinen oli... Siis kuinka idiootti pitää olla, että miehen vaihtaessa nuorempaan uhrattuaan itse koko nuoruutensa äijän uraa tukiessa, menee kirjoittamaan nimensä avioehtoon?

Vierailija
11/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi pelkää tai olettaa että lähdet lätkimään? Täytyyhän sinun tietää syy siihen!

Vierailija
12/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi pelkää tai olettaa että lähdet lätkimään? Täytyyhän sinun tietää syy siihen! Sitä vastaanhan hän yksinomistuksellaan suojautuu.

Vierailija
13/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole avioehtoa, niin etkös sä silti saa kesämökistäkin puolet?

Vierailija
14/14 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että miehesi on tässä se, joka suunnittelee eroa. Yrittää kääntää asian niin päin että jos vaikka sinä päätät erota, tosiasiassa yrittää pedata itselle edullisemmat olosuhteet jos itse haluaakin erota. Miehesi kuulostaa ikävältä ja itsekkäältä ihmiseltä.