Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt kaikkeen

Vierailija
07.04.2011 |

Mies aina töissä ja pitkillä matkoilla ja pyöritän käytännössä yksin kolmen pienen lapsen arkea ja omaa työtäni. Asumme pienellä paikkakunnalla ja kaikki ystävät kaukana. Voisin olla kotonakin lasten kanssa, mutta en jaksaisi hoitaa heitä, ellen välillä pääsisi töihin hengähtämään. Haluaisin vapaamman työn, oman yrityksen, jossa voisi vähän pelata aikataulujen kanssa. Mutta mies ei hyväksy syystä että lapset ovat vielä pieniä ja tarvitsevat hoitavaa äitiä. Mielestäni lapset eivät siitä pilalle mene, jos heitä hoitaa kiva hoitaja kotona.

En tiedä, miksi kirjoitan..istahdin koneelle väsähtäneenä pitkän päivän jälkeen - lapset onneksi nukkuvat jo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa sinulle mitään järkevää. Itsekin olen tosi väsynyt. Voimia meille kaikille väsyneille äideille. Omille lapsille haluaisi maailman parasta ja sitten kun väsyneenä onnistuu olemaan vain puoliksi hyvä äiti, tulee väsymyksen päälle syyllisyys.

Vierailija
2/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen yrittäjä.ei ole herkkua,tein äitiyslomallakin sunnuntait töitä että sain mätkyt ym.kulut maksettua.huh!onneksi isovanhemmat tulee kerran viikossa auttaan!voimia sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se olisikin, jos ei olisi alkoholisoitunut.

Keksikää jotain piristystä elämäänne.

Vierailija
4/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota hoitovapaata ja mies tukee taloudellisesti

Vierailija
5/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se elämä tylsää ole! Lapsista saa paljon voimaa ja piristystä. Ja puhelimella voi soitella kaukana asuville ystäville. Mutta kyllä tämä arki minulta voimat vie. Aamulla herään kuudelta, että ehdin laittaa lapset ja viedä hoitoon. Työmatkaa ei onneksi paljon ole, työt alkavat kahdeksalta. Työpäivän jälkeen lapset hoidosta ja kiireesti laittamaan ruokaa. Sitten onkin muut kotityöt yms. ja kohta lasten nukkumaan laitto. Yleensä lapset nukahtavat yhdeksältä, mutta pienin valvoo usein kymmeneen. Sitten alkaakin oma aika, mutta on niin väsynyt, ettei enää jaksa muuta kuin rojahtaa sänkyyn. Onneksi on sentään yöt välissä.

Rakastan lapsiani ja hoidan heitä mielelläni, mutta ei voi mitään, kun voimat eivät aina riitä.

AP

Vierailija
6/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies tienaa, rahaakin on perheen arjea tukeviin palveluihin

Vierailija
7/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun työssä käyminen on juuri se henkireikä, että jaksaa hoitaa lapsia. Miten te hoitovapaalla olevat jaksatte?

Minulla on hurjasti luovia ideoita, joita olisi päästävä toteuttamaan. Lasten kanssa niitä ei ole mahdollista toteuttaa ja se pitemmän päälle ahdistaa. Omasta yrityksestä haaveilen sen vuoksi, että saisin toteuttaa itseäni, ja tiedän kyllä, että työtä riittää.

Vierailija
8/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se olisi tarkoitus hommata viimeistään syksyllä. Se olisi ehto myös yrityksen perustamiselle. Olen usein ihmetellyt, miten Suomessa käytetään niin vähän au paireja. Onko teillä kellään kokemuksia?

AP

Vierailija
9/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokopvtöissä

ostan siivous- ja lastenhoitopalveluja ( mies maksaa, koska mies on poissa ja miehen poissaolosta johtuvia kulut palvelu kulut ovat )

olen ollut 3:lla työnantajan kuntoremontilla ja työnanataja tukee työajoissa toiveitani eli samassa jamassa olen ollut kuin sinä ap

pidä itsestäsi huolta niin homma hoituu

t. kohtalotoveri

Vierailija
10/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ kielikurssi + bussilippu + huone + täysihoito

meillekin tilattiin au pair, mutta saatiin Suomesta hoitoapua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän