Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellän ollut vastaavaa? Pitkään jatkunut voimakas yskä, joka

Vierailija
07.04.2011 |

jo helpottanut niin, että luulin sen olevan ohi. Yhtäkkiä alkanut kipu kyljessä, joka lisääntyy koko ajan. Ensin vas. puoli nyt molemmat. Lääkäri määräsi kipulääkettä yskimisestä johtuvaan kylkiluiden välilihasten kipuun. Lääke helpottaa mutta kipu ei ala hellittämään.

Voisiko olla jokin muu kuin kylkilihasten kipeytyminen kyseessä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se kuulemma jyllää tällä hetkellä.

Vierailija
2/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nyt liikkeellä ja mulla oli se ennen joulua, kuulostaa juuri tuolta samalta.

Mulla yskä kesti tosi pitkään ja välillä luulin, että helpottaa mutta ei millään. Kylki oli tuhannen kipeä yskimisestä ja viimein menin lääkäriin ja sain mykoplasmalääkityksen.

Kannattaa olla lääkärissä tarkka, minkä lääkkeen siihen saa. Yksityisellä lääkäri kertoi, että se hoidetaan useimmiten väärin, etenkin kunnallisella puolella. Itse sain jonkun kolmen päivän antibiootin, nimeä en muista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sellaista jo pitkään.

Vierailija
4/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mykoplasmaan? Mulla yskä vaan jatkuu, lievempän tosin kuin alkuvaiheessa. Toi kylkikipu on nyt päällimmäinen vaiva. t.ap

Vierailija
5/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mitä antibioottia olet syönyt. Mykoplasmaan tehoavat jotkut tietyt antibiootit, mutta eivät kaikki eivätkä ilmeisesti ne "yleisimmät". Bakteerin toteamiseen on olemassa testi, vaadi sitä lääkäriltä. Sitä ei nimittäin kovin usein tajuta testata ja siksi tulee syötyä tehottomia lääkkeitä turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä