Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi häpeää meidän ammatteja.

Vierailija
07.04.2011 |

Joo, murkkuikäiset nyt on vain tuollaisia hassuja mutta meidän lapsi haluaisi että me vanhemmat tehtäisiin jotakin oikeaa työtä. Mies on palomies ja minä ensihoitaja, ja lapsiparka saa traumoja... =)

Onko muiden teineillä tällaisia hassuja kommervenkkejä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän just tosi oikeat työt! Kai pienempänä olivat ylpeitä noista piipaa-autoon liittyvistä ammateista? Ehkä tää on nyt vastareaktio siihen?

Vierailija
2/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmat vanhemmat keskiluokkaisia valkokaulustyöläisiä, ihan tavalliset toimistotyöt. Ja veljeä hävetti omat vanhemmat, kun kavereiden vanhemmat olivat esim. siivoojia, jotain koneenkäyttäjiä tehtaissa yms. Taitaa olla teineille ominaista tuo vanhempien häpeäminen, tekivät he mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän just tosi oikeat työt! Kai pienempänä olivat ylpeitä noista piipaa-autoon liittyvistä ammateista? Ehkä tää on nyt vastareaktio siihen?

sinivaloammatit kyllä kiinnosti, totta. =)

Vierailija
4/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olis kyllä kiva tietää että mitkä ammatit olis sitten sopivia?

Vierailija
5/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja, ja poikani tulee syksyllä samaan kouluun.

Vierailija
6/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudenkoti on niin tyylikäs ja muilla ruma. Se ei päässyt kauhistelemaan muiden kanssa jengissä, kuinka tyylitön niiden vanhempien sisustusmaku on!

Vierailija
7/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää vanhempiaan joka tapauksessa, tekee ne mitä tahansa tai sitten vaikka ei tekisikään!

Vierailija
8/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinien häpeänaiheista. =D

Tarkkaa vastausta en ole saanut siihen mikä olisi se oikea työ, mutta ilmeisesti joku 8-16 toimistotyö, näin olin käsittävinäni. =)

ap

Vierailija
9/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempi on opettaja samassa koulussa, johon itsekin joutuu. Myös vanhempi esim. lääkärinä tai terveydenhoitajana olisi paha, jos kaverit joutuisivat ensin hoitamaan itseään ko. henkilöllä ja sitten juttelemaan saman tyypin kanssa vielä vapaa-ajallakin.

Vierailija
10/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempi on opettaja samassa koulussa, johon itsekin joutuu. Myös vanhempi esim. lääkärinä tai terveydenhoitajana olisi paha, jos kaverit joutuisivat ensin hoitamaan itseään ko. henkilöllä ja sitten juttelemaan saman tyypin kanssa vielä vapaa-ajallakin.

Vierailija
11/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne teinit keksivät hävetä vanhemmissaan vaikka mitä. Jossei ammattia, niin sitten käytöstä tai ulkonäköä.

Vierailija
12/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tää keskustelu käytiin viimeksi hiihtoloman aikana kun teini halusi että pitää päästä mökille Leville ja lisäks pitäis olla vielä oma mökki siellä. Kun kuulemma ihan kaikilla muillakin on. Sitten alkoi valittaa, että miks te ette isän kanssa aikanaan hankkinu jotain kunnon ammatteja joista tienaakin jotain. Mä olen toimistosihteeri, mies on toimittaja ja teinin mielestä meidän pitäis olla mieluiten toimitusjohtajia.

Vierailija
13/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti oli näyttelijä ja näkyi joskus tv:ssä. Ja voi kun kaveri häpesi:D

Vierailija
14/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa traumoja, mutta onneksi ap:n ja miehen ammatit on ainakin sopivia hoitamaan traumoja ;)

Vierailija
15/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa traumoja, mutta onneksi ap:n ja miehen ammatit on ainakin sopivia hoitamaan traumoja ;)

Lisäksi tunnistan meidät tuosta "pitää olla oma mökki Levillä etc." -jutusta. =)

ap

Vierailija
16/16 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tokikin meidän teini tietää jo nyt, ettei itse ainakaan rupea "paskapalkalla tekemään mitään paskahommaa". Kerran kysyin mikä se paskapalkka sitten on, niin alle kolmentonnin kuukausipalkan ei meidän neiti rupea kuulemma mihinkään. Lieneekö syytä edes kertoa, että neidin todistus ja koulunkäynti-into on sitä luokkaa että paskaduunin vastaanottaminen on ennemmin tai myöhemmin erittäin todennäköistä.

No, onneks elämä opettaa.

terv. 14