Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näen miehen useamman tyttären kanssa tai naisen usean pojan kanssa niin sanon heille että

Vierailija
07.04.2011 |

ymmärrän heidän tuskansa kun on vain yhtä sukupuolta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en ymmärrä sinun kommenttiasi enkä täten ymmärrä sinun tuskaasi.

Vierailija
2/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanon sulle et tytöt ei tällä kertaa lähteneet mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kiitos huolenpidostasi ja osanotostasi;)

Vierailija
4/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraavan kerran näet! :))

Vierailija
5/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein että heidän tuskaansa ymmärretään kun ovat äitinsä kanssa liikenteessä

Vierailija
6/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä onkin usein vain tytöt tai pojat mukana, poikia ei yleensä kiinnosta meidän mukana enää kulkea, murkkuja kun ovat.

Vierailija
7/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikimaailmassa haluaisi itselleni poikalasta. Tykkään kyllä pikkupojista ja sukulaispoikia on usein yökylässä jne, mutta en halua itselleni poikaa enkä aio sellaista ikinä hankkia.:)

Vierailija
8/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon

- rillipäisen lapsen vanhemmille, että ymmärrän heidän tuskaansa, kun eivät saaneet hyvin näkevää lasta

- tummien lasten vanhemmille, että ymmärrän heidän tuskaansa, kun eivät saaneet vaaleaa

- vaaleiden lasten vanhemmille, että ymmärrän heidän tuskaansa, kun eivät saaneet tummaa

- yksin kulkeville aikuisille, että ymmärrän lapsettomuuden tuskaa

- vähemmän komean miehen kanssa liikkuvalle naiselle, että ymmärrän hänen tuskaansa, kun saanut hyvännäköistä

- jalankulkijoille, että ymmärrän heidän tuskaansa, kun bussi meni

Vierailija
9/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi seuraavalla kerralla parempi, jooko?

Vierailija
10/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että kaikki mukana olevat lapset ylipäätään ovat kyseisen ihmisen lapsia?? Taidat olla selvännäkijä..

Vierailija
11/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka katseli kun oltiin miehen ja kahden tyttömme kanssa siellä ja totesi että "teillä on kaksi tyttöä", johon tietenkin vastasimme että joo. Miehellä itsellään oli tyttö ja pieni poika ja ilmeisesti tosi ylpeä kun oli tuo poikakin. Äänensävy miehellä oli itseensä tyytyväisen oloinen, kun huomautti erityisesti tytöistämme.

Tosin taisi miehelle valjeta lähtiessämme suht samaan aikaan leikkipuistosta että meillä löytyy myös se poika, joka tulikin meitä vastaan lähtiessämme. Sen lisäksi mieheltäni löytyy vielä yksi aikuinen poika.

Meillä aika usein liikutaan tyttöjen kanssa, koska tytöt ovat nuorempia ja kulkevat siksi enemmän mukana. Eli varmaan aika monen vastaantulijan silmiin olemme tälläinen tyttöperhe:) Ei minulla silti ole tuskaa siitä että olisi vain yhtä sukupuolta lapsia.

Vierailija
12/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että kaikki mukana olevat lapset ylipäätään ovat kyseisen ihmisen lapsia?? Taidat olla selvännäkijä..

Kesällä kun käytiin omien ja lainalasten kanssa jätskikiskalla, niin tädin naama oli kunnioituksesta häikäistynyt ja kysyikin että ovatko kaikki teidän lapsia. No juu eivät olleet, vaikka aika tasainen 5lapsen pituussarja olikin.

Välillä saa siis aiheetontakin kunnioitusta lasten kanssa liikkuessa.

Vierailija
13/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ymmärrät yhden sukupuolen lasten vanhempien tuskaa, niin taidat kokea sitä itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi