Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi kestovaipattajat!

Vierailija
07.04.2011 |

Miltä kuullostaa seuraavanlainen aloitussetti?

-10kpl imse vimse flanelleteja se äp

-5kpl imse vimse pul-kuoria, äp

-3kpl muumi sisävaippoja, koko s

-2kpl nalle nöttösiä, koko s

-1kpl uninalle, koko s

-4kpl bumgenius aio koko s

vastasyntyneelle siis

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli noin 6 kpl niitä Imse Vimse -flanelletteja. Ne eivät ole kovin imukykyisiä, joten varautukaa vaihtamaan tiheästi. Muumeja meillä oli isommassa koossa, ne olivat ok mutta minusta aika pienikokoisia, eli jäivät pieniksi nopeammin kuin muut vastaavan koon vaipat. Ihan hyvä setti teillä ja kiva että on vähän erilaisia testattavina, niin löydätte ne teille mieluisimmat.

Vierailija
2/2 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankkisin ehkä kuivaliinoja sillä noistahan suuri osa ei taida olla kuivapintaisia niin jos vauvalla on herkkä peppu se voi ärtyä.Esim. coolmaxista näitä voi itsekin tehdä (meillä esim. leikeltiin miehen vanhasta risasta pyöräilypaidasta). Imse vimsejä kantsii ainakin pestä useamman kerran jos haluaa niiden olevan hyvässä imetehossa (itse tosin annan tämän tulla ihan luontaisten pesujen myötä)

Tuosta aiosta varoittelesin. En ole varma onko bumgenius aio jotenkin kehittynyt mutta itse ostin 09 yhden tuollaisen aio:n ja olin siihen kyllä aika tyytymätön. Kuivuminen kesti ja kesti (kantsii käännelle kuivatukseen eri kuin perusasentoon niin vähän nopsemmin kuivuu). Yksi tuttu valitti ettei meinaa kuivua rummussakaan. Jos siis et käytä rumpukuivainta niin kannatta varautua siihen, että nuo vaipat viettää pitkän ajan kuivatustelineellä. Sinänsä ihan toimiva vaipppa kyllä muuten.

Niin ja vielä. Olisikohan myös silkkiliina tarpeen ja jotkut villikset hankkisin sinuna myös (vaikka pitkälahkeiset niin käyvät ihan housuista). Öiksi ainakin olisivat terveellisemmät kuin pulit. Itsekään en tätä vastasyntyneen kohdalla kyllä tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä