Vl:t eivät palvele Jumalaa
Kommentit (10)
osa Kristusta. Kuten kaikissa muissakin seurakunnissa osa on oikealla tiellä osa väärällä. Jos Lars Levi tämän tietäisi, niin pitäisi tiukan nuhdesaarnan.
Vl seuroissa ei mainita koskaan Laestadiusta.
Joissain muissa suunnissa kyllä.
Lestadiolaisuus on riitainen lahko ja se on hajaantunut 19 eri suuntaukseen.
http://freepathways.wordpress.com/2009/07/15/seurakuntaoppi/
se on käymässä aika wanhaksi. T. ateisti
niin mene hyvä ihminen jonnekin rakentavasti purkamaan sydäntäsi.
ottakaa asioista selvää älkääkä tehkö johtopäätöksiä vauvalehen ja suomi24:n keskustelujen pohjalta. oon vl enkä oo pedofiili? mahdatteko uskoa? Eikä meijän suvussa oo mitän lasten hyväksikäyttöä.ette te älykääpiöt voi sanua mitä sattuu..mun mielestä aika monessa keskustelussa on törkeästi rikottu kunnianloukkaus tms. pykälä..ei sananvapauden varjolla saa ihan mitä sattuu puhua..tympäsee niin että...
ottakaa asioista selvää älkääkä tehkö johtopäätöksiä vauvalehen ja suomi24:n keskustelujen pohjalta. oon vl enkä oo pedofiili? mahdatteko uskoa? Eikä meijän suvussa oo mitän lasten hyväksikäyttöä.ette te älykääpiöt voi sanua mitä sattuu..mun mielestä aika monessa keskustelussa on törkeästi rikottu kunnianloukkaus tms. pykälä..ei sananvapauden varjolla saa ihan mitä sattuu puhua..tympäsee niin että...
Sitä paitsi et sinä voi tietää onko suvussasi tapahtunut lasten hyväksikäyttöä. Ehkä on, ehkä ei. Suurin osa tapauksista on vaiettu kuoliaiksi.
Mutta sun ei kannata ottaa noita juttuja niin vakavasti. Eikä sun myöskään kannata haukkua toisia urpoiksi tai älykääpiöiksi. Vai?
t. toinen vl
Sitä paitsi et sinä voi tietää onko suvussasi tapahtunut lasten hyväksikäyttöä. Ehkä on, ehkä ei. Suurin osa tapauksista on vaiettu kuoliaiksi.
Mutta sun ei kannata ottaa noita juttuja niin vakavasti. Eikä sun myöskään kannata haukkua toisia urpoiksi tai älykääpiöiksi. Vai?
t. toinen vl
t. toinen vl
mutta aina niin suututtaa..pitäs osata antaa mennä toisesta korvasta ulos..mutta nii..en vaan voi ymmärtää..ois kiva nähä minkälaisia tyyppejä nuo pahimmat dissaajat oikee on..
Yritetään tästä lähtien padota maailman uutistoimistoja että nekin alkaisivat piilotella pedofiliaa.
Church group admits pedophilia. The Windsor Star (Canada) 8.4.2011.
Finnish church group reports child abuse over 30 yrs . Times Online (Sri Lanka) 8.4.2011. West-Bengal (India) 8.4.2011.
Finnish Christian sect reveals pedophilia cases. The Guardian (UK) 7.4.2011.
Finnish Christian sect reveals pedophilia cases. News talk Radio WHIO, Ohio (US) 7.4.2011; Worldwide Religious News 7.4.2011.
Christian sect in Finland says members involved in dozens of suspected pedophilia cases. Chicago Tribune (US) 7.4.2011.
Christian sect in Finland says members involved in dozens of suspected pedophilia cases. Winnipeg Free press (Canada) 7.4.2011.
Finnish Christian sect reveals pedophilia cases. SeattlePi (US), The State, South Carolina (US) 7.4.2011.
Finnish Christian sect reveals pedophilia cases. The Examiner, San Francisco (US) 7.4.2011. The News Tribune, Washington (US) 7.4.2011.
Finnish Christian sect reveals pedophilia cases. Forbes.com 8.4.2011. (US)
Finnish church admits child abuse cases. Times Live , Johannesburg (South Africa) 7.4.2011.
Finnish church group reports child abuse. The StarPhoenix (US) 9.4.2011.
Finnish church group reports child abuse over 30 years. DNA Daily news & Analysis (India) 8.4.2011
Laestadianer i pedofilhärva. Sveriges Television 7.4.2011.
Jussi Rosendahl: Finnish church group reports child abuse over 30 yrs. Reuters 8.4.2011, and Los Angeles Times (US)
Scandals cause 'loss of trust' in church. The Province (Vancouver, Canada) 7.4.2011.
Googlella löytyy lisää.