Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä pankilla ILMAINEN automaattikortti??

Vierailija
07.04.2011 |

sampopankki muuttaa pankkiautomaattikorttinsa maksulliseksi, 0.50 e/kk.

Onko pankkia, jolla automaattikortti on ilmainen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ku mua aina naurattaa nää keskustelut. Mun mielestä käytännössä jos kortti maksaa kuukaudessa 0,50e se on ilmainen.

Esim. kahvilassa kahvi maksaa jo monta kertaa enemmän ja on hetken nautinto, mutta korttia voi käyttää joka päivä, saa rahaa ilman pitkää jonotusaikaa.

Vai mikä tossa hinnassa siis oikeen rassaa? Mä en ainakaan tollasen vuoksi viittis lähtee pankkia vaihtaa..

Vierailija
2/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakin on ilmainen. Pelkkiä automaattikortteja ei vaan juuri taida olla enää millään pankeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki Visakin on ilmainen. Pelkkiä automaattikortteja ei vaan juuri taida olla enää millään pankeilla.

automaattikorttia ei taida enää saada mistään pankista.

Vierailija
4/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en maksa pankki-/automaatti -kortista mitään, visasta maksa luottokunnan maksun.

En tiedä, onko heillä kaikille kortti ilmainen vai onko tässä jotain keskittämisalennuksia, meillä on kaikki pankki- ja vakuutusasiat Tapiolassa.

Vierailija
5/5 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on S-Pankin Visa Debit, joka toimii automaateissa ja kaikissa kaupoissa. Toisessa pankissani se olisi maksanut 60 euroa vuodessa. Palkka tulee siis varsinaiseen pankkiin ja laskut maksan sieltä. Ruoka-ja shoppailurahat siirrän kuukausittain S-tilille.