Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä enää miten jatkaa tästä

Vierailija
07.04.2011 |

Viime viikonloppuna oltiin pitkästä aikaa miehen kanssa kaksin kotona ja alkoa tuli nautittua mulla ainakin aivan liikaa. Alettiin sitten sekstaileen (mulla vain hämäriä mielikuvia) mutta muistan kun mies alkoi tunkeen pulloa mun alapäähän josta muistan sanoneeni, että lopeta. Lauantai aamuna heräsin ja mulla oli niin kauhea kipu alapäässä, että pissaaminenkin teki kipeää. Maanataina nousi kuume ja alapää edelleen kipeä ja tykyttävän kuuma.

Menin sitten lääkäriin ja todettiin tulehtuneet haavaumat emättimen aukolla ja osin ulkopuolellakin. Sain lääkekuurin. Mulla on tosi kauhea olo. Muistan kun sanoin miehelle, että lopeta, sattuu! Kuitenkin tuntuu, että onko mies jatkanut samaa kun olen nukahtanut/sammunut. Tiedän, oma vika! Ei kannattaisi juoda ollenkaan kun muutenkin juon niin harvoin etten tunne edes omia rajojani.

Mies on niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, mutta mun sisällä kiehuu! Miksi se alko tekeen edes tommosta, kun en tod. sellaista ole koskaan edes halunnut ;(.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tämä trolli tai ei, niin ihan samalla tavalla käy jos äänestää kokoomusta :D

(paitsi että peräpää on kipeä)

Vierailija
2/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on perverssi ja pitää sinua pelkkänä seksileluna ja ilmeisesti sinä olet alistuvaa sorttia, tai muuten vaan sinisilmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko 1,5l pullo?

Vierailija
4/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä olet trolli tai sitten sulla on uskomattoman epäluotettava, inhottava mies, joka ei ainkaaan rakasta sua.

Vierailija
5/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotapa sille, että tunget sen pyllyyn viinipullon..

Vierailija
6/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotapa sille, että tunget sen pyllyyn viinipullon..

Mutta oikeastaan luulen, että tarinasi on ollut vain pahaa unta...

Vierailija
7/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotain on tapahtunut, ja se on se, että miehesi on käyttänyt sinua hyväkseen! Kuulostaa hurjalta, mutta mitä muuta tuo on?? Olet sanonut EI, ja siihen pisteeseen viimeistään hänen olisi pitänyt lopettaa. Mieluummin jo vähän ennen, jos on nähnyt missä kunnossa olet.

Älä päästä sitä mulkkua tästä niinku mitään ei olisi tapahtunut, puhu asiasta ja VÄHINTÄÄN hänen on pyydettävä anteeksi! Eikä niin, että hän sinun pakottamana pyytää "sori nyt sitte", vaan että laitat hänet TAJUAMAAN, että nyt on ylitetty rajat rankalla kädellä. Hyi hitto mikä mies!!!! >:(

Saattaisin jopa poliisin juttusilla käydä. Noin ei tehdä, ei edes avioliiton verukkeella!!!

Vierailija
8/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asiasta lääkärintodistuskin olemassa. Jäljet ja kaikki. Tuo vakavaa!

Minun ex raiskasi minut kerran yöllä kun olin juonut 4 lasillista viiniä. En siis ollut tukevassa humalassa mutta olin syvässä unessa ja oli paljon univelkaa. Heräsin sitten siihen että mies yrittää panna sekä ykköseen että kakkoseen. Meni monta viikkoa ennen kuin itselleni myönsin että tuo oli raiskaus. Se suhde päättyikin sitten aika pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi