Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut ovat heitä, jotka tajuavat mitä tälle maalle on tehty!

Vierailija
07.04.2011 |

Siis sen jälkeen, mitä heidän isänsä ja isoisänsä tekivät.

Hitsit, olen uskossa ja mun on tosi vaikea päättää, äänestänkö persuja vai kristillisiä..

Ehdotuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on liian fanaattinen.

Vierailija
2/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt huomaan että täälläkin on tultu järkiin! (persukannatus) \o/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen jälkeen, mitä heidän isänsä ja isoisänsä tekivät. Hitsit, olen uskossa ja mun on tosi vaikea päättää, äänestänkö persuja vai kristillisiä.. Ehdotuksia?

Ei uskovan ole mikään "pakko" äänestää kristillisiä. Jumala ei ylipäätänsä koskaan käytä pakkoa, vaan sallii ihmisen itse tehdä ratkaisunsa. Koskee myös puoluekantaa.

Enkä usko, että Jumala allekirjoittaa pakkoruotsisimputusta tai holtittoman maahanmuuttopolitiikan jatkamistakaan. Ruotsissa, missä turvapaikkaturismi on pitemmällä, on jo kaupunginosia joihin palokuntakaan ei uskalla mennä kuin poliisisaattueessa. Johtuen mellakoivista muslimijoukoista.

Ja Lampedusan saarella Libyasta "paenneet" muslimit polttivat pari päivää sitten kristillisen kirkon. YouTubefilmiin laitan sulle linkin, YLLÄTTÄEN tästä asiasta ei Hesarissa tai muuallakaan ole ollut pienintäkään uutista!!! Laitan linkin kohta jos/kun löydän.

Vierailija
4/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei osaa arvostaa yhtään mitään eikä varsinkaan tajua mitä ovat itse tekemässä tälle maalle.

Vierailija
5/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 64!

ap.

Ihan kuin peiliin olisi katsonut oikeasti. Miten voi ajatella just niinkuin minä. Ja kasvot, hmm...jotenkin samanlaiset kuin.....niin....

Vierailija
6/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi, että tuli jo aiempaan kommenttiin.

Tulin iltavuorosta töistä ja on vähän vauhti päällä, nyt vasta tajusin, että porukkahan nukkuu jo suunnilleen, mutta siltikin.

Siunausta kaikille yöksi ja koko elämään! Katsokaa elämänne synkimpinä hetkinä vaikka TV7:n ohjelmia ja kuunnelkaa radio daytä tai netistä samoja milloin vaan.

Tämä brändeihin perustuva maailma on varmastikin hullu jokaisen tervepäisen mielestä???

Vierailija
7/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä videolla ns. "rauhanuskonnon" edustajat kiittävät Italian lampedusalaisia turvasta ja vieraanvaraisuudesta, ja kiitokseksi särkevät ja polttavat katolisen kirkon. Lopuksi muslimimiehet ylistävät saatan... siis allahia!

Kyllä on murheen päivä varmasti Lampedusalla kun tänään parisataa rauhanuskontoista hukkui Välimereen. Eivät koskaan päässeet Lampedusalle mellakoimaan.

Vierailija
8/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei osaa arvostaa yhtään mitään eikä varsinkaan tajua mitä ovat itse tekemässä tälle maalle.

Vihreätkö osaa jotka eivät ole tehneet mitään maansa hyväksi. Halveksivat kyllä avoimesti niitä jotka tehtaissa tekevät pitkää päivää

Vierailija
9/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreätkö osaa jotka eivät ole tehneet mitään maansa hyväksi. Halveksivat kyllä avoimesti niitä jotka tehtaissa tekevät pitkää päivää

Vierailija
10/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole mitään tekemistä muukalaisvihan kanssa.

Vierailija
11/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persuilla on oikeasti saumaa tehdä jotain. Kristilliset ovat liian pieni puolue että he voisivat aiheuttaa todellisen muutoksen.

12/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persuja :)

Vierailija
13/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa heidän agendansa, heillä kun ei ole mitään konkreettisia suunnitelmia.

Persut ovat sentään perillä suomen nykyisestä tilasta (mitä muut puolueet eivät näköjään ole).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän