Onko täällä kukaan NEITSYT?
Ja pelkkä horoskooppi ei kelpaa. Miksi olet neitsyt ja minkä ikäinen olet? Haluaisitko menettää neitsyytesi? Miten haluaisit, että se tapahtuisi?
Kommentit (14)
Kevennyksenä aiheeseen liittyvä Fingerpori:
http://www.hs.fi/fingerpori/1135259988742
Itse olen mies ja ensimmäisen kerran yhdynnässä 24-vuotiaana. Millaisia ajatuksia herättää?
Ja pelkkä horoskooppi ei kelpaa. Miksi olet neitsyt ja minkä ikäinen olet? Haluaisitko menettää neitsyytesi? Miten haluaisit, että se tapahtuisi?
olen neitsyt, ja mulle on ihan sama miten se lähtee kuha se lähtee. oon 14w
juuri tänään keskustelua aiheesta 24-v neitsyt.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1962586-olen-24v-n…
ei täällä varmaan pelkkiä vanhempia pyöri.
... Täällä ei kaikki ole vauvojen äippiä, niinkun ehkä luulis. Täällä on paljon nuorempia, sekä myös aikuisia naisia, joista joku voi olla neitsyt. Esim. minä, mutta ei siitä sen enempää :)
te neitsykäiset olette ja miksi olette neitsyitä?
Anonyymisti kai voi kertoa.
En ole ikinä ollut oikeasti rakastunut. En välttämättä halua odottaa avioliittoon asti, mutta haluan olla täysillä sitoutunut ja suhteessa, joka tähtää avioliittoon.
Nyt olen opiskellut, enkä ole panostanut poikaystävän hakuun. Välillä tuntuu, että olenkohan torjunut jo liian monta mahdollisuutta...
Olen siis jo 24, yliopistossa opiskeleva, urheileva nainen ja nautin kyllä miesten huomiosta, mutta en yleensä vie juttua pidemmälle..
Että sellainen friikki täällä! :D
Niin ja olen vauva-palstalla, koska lähipiirissä on vauvoja ja siksi tänne osuin. :)
Ihmettelee ei-neitsyt, mutta vähitellen umpeenkasvava
En ole ikinä ollut oikeasti rakastunut. En välttämättä halua odottaa avioliittoon asti, mutta haluan olla täysillä sitoutunut ja suhteessa, joka tähtää avioliittoon.
Nyt olen opiskellut, enkä ole panostanut poikaystävän hakuun. Välillä tuntuu, että olenkohan torjunut jo liian monta mahdollisuutta...
Olen siis jo 24, yliopistossa opiskeleva, urheileva nainen ja nautin kyllä miesten huomiosta, mutta en yleensä vie juttua pidemmälle..
Niin ja olen vauva-palstalla, koska lähipiirissä on vauvoja ja siksi tänne osuin. :)
tuskin silti olet neitsyt vaikka et ole antanut miehen työntyä itseesi
Niin ja olen vauva-palstalla, koska lähipiirissä on vauvoja ja siksi tänne osuin. :)tuskin silti olet neitsyt vaikka et ole antanut miehen työntyä itseesi
Ei vaan kiinnosta seksi, elämässä on mielestäni paljon mielenkiintoisempiakin asioita. Ihan sama, vaikka olisin neitsyt koko ikäni.
Ja ikää on muutaman vuoden päälle 20 v.
Omaan "pihtaamiseeni" kai on syynä ujous ja myönnettäköön että aika kranttukin olen. Lisäksi jos ihmiset puhuvat avoimesti omasta seksielämästään niin ahdistun entisestään ja paineet poikaystävän löytymisestä ja seksistä sen kun kasvavat. Vituttaahan se..