Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan NEITSYT?

Vierailija
06.04.2011 |

Ja pelkkä horoskooppi ei kelpaa. Miksi olet neitsyt ja minkä ikäinen olet? Haluaisitko menettää neitsyytesi? Miten haluaisit, että se tapahtuisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan "pihtaamiseeni" kai on syynä ujous ja myönnettäköön että aika kranttukin olen. Lisäksi jos ihmiset puhuvat avoimesti omasta seksielämästään niin ahdistun entisestään ja paineet poikaystävän löytymisestä ja seksistä sen kun kasvavat. Vituttaahan se..

Vierailija
2/14 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennyksenä aiheeseen liittyvä Fingerpori:

http://www.hs.fi/fingerpori/1135259988742

Itse olen mies ja ensimmäisen kerran yhdynnässä 24-vuotiaana. Millaisia ajatuksia herättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkkä horoskooppi ei kelpaa. Miksi olet neitsyt ja minkä ikäinen olet? Haluaisitko menettää neitsyytesi? Miten haluaisit, että se tapahtuisi?

olen neitsyt, ja mulle on ihan sama miten se lähtee kuha se lähtee. oon 14w

Vierailija
4/14 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään keskustelua aiheesta 24-v neitsyt.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1962586-olen-24v-n…

Vierailija
5/14 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko?

Vierailija
6/14 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä varmaan pelkkiä vanhempia pyöri.

Vierailija
7/14 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Täällä ei kaikki ole vauvojen äippiä, niinkun ehkä luulis. Täällä on paljon nuorempia, sekä myös aikuisia naisia, joista joku voi olla neitsyt. Esim. minä, mutta ei siitä sen enempää :)

Vierailija
8/14 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te neitsykäiset olette ja miksi olette neitsyitä?

Anonyymisti kai voi kertoa.

Vierailija
9/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut oikeasti rakastunut. En välttämättä halua odottaa avioliittoon asti, mutta haluan olla täysillä sitoutunut ja suhteessa, joka tähtää avioliittoon.

Nyt olen opiskellut, enkä ole panostanut poikaystävän hakuun. Välillä tuntuu, että olenkohan torjunut jo liian monta mahdollisuutta...

Olen siis jo 24, yliopistossa opiskeleva, urheileva nainen ja nautin kyllä miesten huomiosta, mutta en yleensä vie juttua pidemmälle..

Että sellainen friikki täällä! :D

Niin ja olen vauva-palstalla, koska lähipiirissä on vauvoja ja siksi tänne osuin. :)

Vierailija
10/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee ei-neitsyt, mutta vähitellen umpeenkasvava

Vierailija
11/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut oikeasti rakastunut. En välttämättä halua odottaa avioliittoon asti, mutta haluan olla täysillä sitoutunut ja suhteessa, joka tähtää avioliittoon.

Nyt olen opiskellut, enkä ole panostanut poikaystävän hakuun. Välillä tuntuu, että olenkohan torjunut jo liian monta mahdollisuutta...

Olen siis jo 24, yliopistossa opiskeleva, urheileva nainen ja nautin kyllä miesten huomiosta, mutta en yleensä vie juttua pidemmälle..

Niin ja olen vauva-palstalla, koska lähipiirissä on vauvoja ja siksi tänne osuin. :)

tuskin silti olet neitsyt vaikka et ole antanut miehen työntyä itseesi

Vierailija
12/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin silti olet neitsyt vaikka et ole antanut miehen työntyä itseesi

Vierailija
13/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta seksi, elämässä on mielestäni paljon mielenkiintoisempiakin asioita. Ihan sama, vaikka olisin neitsyt koko ikäni.

Ja ikää on muutaman vuoden päälle 20 v.

Vierailija
14/14 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyt syyskuussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi