Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut mies ei puhu

Vierailija
06.04.2011 |

eikä pussaakaan. Pidin illan kirjaa, koko kolmituntisen aikana mitä oltiin samaan aikaan kotona ei sanonut sanakaan minulle oma-aloitteisesti. Ainoa puhe oli kun kysyin miten työpäivä oli sujunut että "normaalisti" .

Pariterapiaan aika varattuna mutta musta alkaa tuntua etten jaksa edes sinne asti enää tätä touhua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sen olla rauhassa, ei masentuneena jaksa edes kättä nostaa.

Vierailija
2/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan nyt kuka tahansa voisi haluta olla itsekseen joskus.

Jaksaako hän vastata puhelimeen, käykö suihkussa, syökö mitään, kiinnostuuko uutisista, hymyileekö tai itkeekö koskaan? Onko diagnoosi sinun vai lääkärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuin ilmoittaisi jalkansa murtaneen satasen aitoihin.

Vierailija
4/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta minä voin muka edes tehdä?

Masennusta on hoidettu lääkkein jo vuosia. Lisäksi mies on viimeisen vuoden aikana pystynyt tekemään todella suuria positiivisia muutoksia jotka ovat vaikuttaneet elämänlaatuunsa parantavasti (mm. lyhentänyt työaikaa, aloittanut uusia harrastuksia). Nyt on ilmeisesti vaan kyllästynyt minuun. Huoh.

Miehet: Kun mikään ei riitä.

Vierailija
5/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin mies alkaa käsitellä menneisyyttään esim. yksilöterapian avulla.

Vierailija
6/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin pitkä masennushistoria, niin voi tulla notkahduksia ja takapakkia. Yritä saada vaikka mukaan kävelylle, ei tarvi puhua mitään, kunhan saat äijän liikkelle sohvalta.

Vierailija
7/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole puhunut minulle tammikuusta lähtien, monet päivät ja illat on menneet hiljaisuudessa....ensi viikolla pääsemme terapiaan. Mies on kieltänyt olevansa masentunut ja on hyvin aktiivinen ja touhuava. Mulla itselläni hajoo pää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi