Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä tatuoinnista?

Vierailija
06.04.2011 |

Jos tuohon nauhaan laittais sit lasten nimet tai syntymäajat....?

http://www.tattoofinder.com/friend.asp?flash=7063

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tylsä tatska ja miks ihmeessä ne lasten syntymäajat pitää siihen tatuoida? eikö niitä muuten muista?? Mun mielestä pelkkä nimi/nimet jotenkin luontevasti hienon tatskan seassa on paremman näköistä.

Vierailija
2/7 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, jos perhoset kuuluu esimerkiksi harrastuksen kautta elämään. En ymmärrä miksi tatuoida itseensä joku kuva joka on kaunis, mutta jolla ei ole syvempää merkitystä itselleen. Lasten nimiä tai syntymäaikoja en myöskään laittaisi, aika mielikuvituksetonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut en laittais ehkä nimiä.

Vierailija
4/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valmiit kuvat on aina vähä niin ja näin, kannattaako sellaisa teettää... Aina kivempi tulos, kun on itselle ja siihen paikkaan suunniteltu ja räätälöity kuva. Ja itsekään en lasten nimiä, enkä syntyäaikoja laittais, ehkä max nimikirjaimet.

Vierailija
5/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin vaikka kelttiläisen elämänpuun.

Vierailija
6/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liikaa värejä jotka haalistuvat ajan myötä, ei noin kirkkaita värejä. Tosin ammattitaitoinen tatuoija saa värit pysymään pitkäänkin.

Nimistä en tiedä, itse olen ajatellut tatuointia johon tulisi anagrammit, nimet tuntuvat liian pitkältä tuollaiseen pieneen kuvaan.

Vierailija
7/7 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseinen, tylsä, mitäänsanomaton...Suunnilleen yhtä kekseliästä ja omaperäistä kuin se nimien tatuoittaminenkin.