Mistä saan tietää tulevan veronpalautuksen määrän vuodelta 2010?
En ole saanut vielä veroehdotusta ja verohallinnon sivuiltakaan en päässyt katsomaan.
Kiitos jos joku tietää.
Kommentit (16)
voiko joku nyt kertoa kun tietoa tuntuu olevan...jakakaa se, kiitos, meidn kanssamme, miten pystyy laskemaan palautukset
kertokaa miten sen voi laskea kun tuolla vero.fissä sitä ei näy?
ilmotus miehelle, oma varmaan tulossa pian...
miten ne veronpalautukset näkee sieltä vero.fi- sivuilta? Mulla näky vaan paljon oon tienannu ja paljon maksanu veroja mut palautuksista/ mätkyistä ei ollu mitään merkintää?
Millä kirjaimella alkaa sukunimenne? kenelle on jo tullut:)?
Et kai sä tosissas luule, että ne jotenkin sukunimen alkukirjaimen mukaan lähetetään?
Lienette käyneet peruskoulun eli olette saaneet 9 v matematiikan opetusta eli LASKEKAA!
Millä kirjaimella alkaa sukunimenne? kenelle on jo tullut:)?
Et kai sä tosissas luule, että ne jotenkin sukunimen alkukirjaimen mukaan lähetetään?
Lienette käyneet peruskoulun eli olette saaneet 9 v matematiikan opetusta eli LASKEKAA!
no miten mä sen lasken?
t. se joka ei löytänyt sieltä vero- sivuilta muuta ku tulot ja niistä maksetut verot
1 Mistä tiedän, saanko veronpalautusta?
Tiedon voit tarkistaa esitäytetystä veroilmoituksesta tai myöhemmin lähetetystä korjatusta verotuspäätöksestä. Tietoa ei näe Vero.fi:stä.
Verohallinto maksaa veronpalautukset eli ennakonpalautukset ilmoittamallesi pankkitilille 3.12.2014.
Jos et ole ilmoittanut tilinumeroa, palautus maksetaan maksuosoituksena eli rahalähetyksenä 10.12.2014 alkaen
Nyt vuonna 2018 sen muuten näkee OmaVero palvelusta sinne kirjautuneena Vero -painikkeen alta kun vähän etsii. Jee!
joku viisas meitä valistas?