Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tälle paidalle kutsumanimeä ja kannattaako laittaa huutikseen?

Vierailija
06.04.2011 |

Paita on kappahlista ja kokoa 128. Paidassa on tahroja, tussia tms. jotka ei lähteneet pois pesussa tahranpoistolla (sappisaippua). Kannataako laittaa huutikseen vai otankö siivourätiksi? Kuvia:

[URL=http://aijaa.com/v.php?i=002377834345.jpg][IMG]http://i5.aijaa.com/b/00…]

Kommentit (10)

Vierailija
2/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kutsumanimeltään lähinnä siivousrätti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita?

Vierailija
4/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakin jäi täysin epäselväksi mitä ajoit takaa. Laitat kuvia t-paidasta ja kysyt kutsumanimeä. Mitä tarkoitit?

Ja jos haluat toiseen kysymykseesi vastauksen, niin itse en kaupittelisi likaisia vaatteita huutonetissä. Tuskin kukaan ostaisi. Laita rätiksi tai kierrätä kangas puhtailta osin jossain pikkukäsityössä.

4

Vierailija
5/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun joitakin vaatteita kutsutaan esim. maatila, maatuska, polkadot, kaupunki. (Esim lindex kaupunkibody.) Yritän etsiä tyttärelleni samanlaista paitaa mutta koossa 134.

Vierailija
6/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt muutaman kerran käynyt katsomassa lastenvaatteita tuolta huutiksesta ja siellä on kyllä ihan omat nimityksensä kaikelle: polkadot, uuretro, aitoretro... Vaikea mennä sanomaan, mikä tuo tuolla olisi.

Mun mielestä se on kuviollinen tyttöjen t-paita. Joskin ihan roskiskamaa. Yilkkuaskartelu voisi tosiaan olla hyvä idea!

Vierailija
7/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repskops

Vierailija
8/10 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaan että onko tälle paidalle jotain nimeä ja kannattaako laittaa huutikseen parin tahran takia. Mutta koluan huutiksen läpi jos löytyis t-paita nimellä kyseinen paita. Kiitos vastanneille.

Vierailija
9/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvatkin olet jo ottanut. Laita alhainen lähtöhinta ja kerro rehellisesti viat. Ihana paita, ihan varmasti joku ostaisi pois.

Mä olen sitä mieltä, että huutiksessa voi myydä vaikka p*skaa kunhan kerrotaan että p*askaa on ja haisee pahalle:)

Rehellisyydellä pärjää. (Yli 1000 kauppaa takana)

Vierailija
10/10 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Maatila nimellä hyvin voit myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän